1. oktobra 2022. kompanija Delhaize Serbia otvorila je novo kreativno poglavlje u svom poslovanju i započela saradnju sa najnagrađivanijom marketinškom agencijom na Balkanu – New Moment New Ideas company.

Saradnja između New Momenta i najvećeg maloprodajnog lanca u Srbiji prevashodno će se odnositi na pružanje usluga iz kreativnog poslovanja u domenu ATL i BTL oglašavanja, brendiranja radnji i proizvoda i digitalnog dizajna. Tim povodom, poznati lanac supermarketa u sastavukompanije Delez Srbija– Maxi, već je predstavio svoj novogodišnji koncept pod sloganom “Svako naše dobro delo čini nas boljim”, čime je poslata snažna poruka solidarnosti u ovom vremenu punom neizvesnosti

U našem poslu najlepše ideje se stvaraju kada postoji profesionalan i zreo ljudski odnos izmedju kompanije i agencije. Tada se dešavaju autentične, originalne stvari kao što je novogodišnja Maxi kampanja. Ova kampanja posvećena je svima nama, običnim i neobičnim ljudima, koji uprkos delikatnoj godini iza nas, nismo prestali da verujemo u dobro u drugima”, rekao je povodom ove saradnje Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor agencije New Moment.

Povezana vest:  Bez presude Konradu Mareju posle prvog dana većanja porote

Nema sumnje da će novi poslovni angažman New Moment agencije biti veliki izazov za njihov kreativni tim, s obzirom na svakodnevnu dinamiku poslovanja koju sa sobom nosi industrija maloprodaje.

“U svakodnevnim izazovima u radu sa velikim klijentima, uvek je poslastica imati priliku da komunicirate sa velikom populacijom. Baš kao što kreativci crpe ideje iz svakodnevice i malih stvari, zauvek zaljubljeni u magiju proizveli smo kampanju koja već osvaja srca mnogih ljudi, i podseća nas ko smo i za šta smo sposobni”, istakao je Igor Milovanović, head of art New Momenta.

Povezana vest:  Međunarodni dan obrazovanja: sveobuhvatno, inkluzivno i kvalitetno obrazovanje ključno za celokupni razvoj društva

U kompaniji Delez Srbija očekuju da ova saradnja donese nove poslovne uspehe kroz jačanje brenda na svim poljima, posebno imajući u vidu dosadašnje poslovne rezultate jedne od najvećih regionalnih advertajzing agencija.

„Maxi je omiljeni supermarket kupaca u Srbiji sa tradicijom dužom od dve decenije. Upravo u tome i leži naša zajednička odgovornost, kao i u činjenici da poslujemo u jednoj od najdinamičnijih industrija na tržištu. Lično  izuzetno verujem u poverenje, posvećenost i integritet, i sigurna sam da će to biti ključne vrednosti na kojima ćemo graditi naše partnerstvo sa agencijom New Moment. U poslu je sve lakše kada pored sebe imate partnera koji je uspešan, koji ima istu misiju kao i vi, ali i koji sa posebnom emocijom pristupa marketingu i građenju brenda. U ime celog tima želim prijatnu dobrodošlicu našoj novoj agenciji i radujem se uspesima i projektima koji su pred nama” istakla je Semra Zejnilović Katičić direktorka marketinga u kompaniji Delez Srbija.

Povezana vest:  Fortenova grupa i Meggle Hrvatska postigle dogovor o kupoprodaji nekretnina i proizvodne linije osječke mlekare

Delez Srbija je članica jedne od najznačajnijih međunarodnih trgovinskih kompanija Ahold Delez, čije je sedište u Holandiji i koja posluje u Evropi, Americi i Aziji. Delez Srbija posluje kroz formate MaxiMega Maxi, Tempo i Shop&Go, a u Srbiji ovaj maloprodajni lanac ima više od 500 maloprodajnih objekata sa više od 12.500 zaposlenih.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=JD3bLUmSra8