Ogoljeni pejzaži marokanske pustinje Agafey postali su kulisa najnovije reklamne kampanje Fashion&Friends koja podstiče želju za eskapizmom usred prostrane divljine.

U središtu kampanje pod nazivom Escapade su ključni komadi iz kolekcije proleće/leto 2023. vodećih svetskih modnih brendova, koji se ističu poput fatamorgane među bogatim nijansama maslinaste, oker, zlatne i žute boje pustinje.

Zvezde reklamne kampanje Suzana Horvat i Dalibor Urošević pozirale su u večnom denimu, jaknama u braon i bež tonovima, majicama čija je glavna odlika udobnost ali i komadima smelih dezena, u kojima možete istraživati pejzaže jutrima, plaže popodne, koktele i večere na zalasku sunca, i u kojima ćete plesati kada padne noć.

Povezana vest:  Elizabeta II odlikovala Helen Bonam Karter

Ništa manje važni su i aksesoari, uključujući torbice u jarkim nijansama i platnene kape, koji na savršen način kompletiraju predstavljene look-ove.

Inspirisana regenerativnom moći sunca i pustinje, kampanja Escapade poziva na pustolovinu i hrabrost da se otisnete u nepoznato.

Ako postoji nešto što će vas dovesti u raspoloženje za avanturu, osim rezervacije putovanja, to je planiranje vaših outfita ovog proleća.

Povezana vest:  Bebe u sigurnom zagrljaju roditelja u prozračnoj nosiljci ERGOBABY OMNI BREEZE

Istražite novu kolekciju u multibrend koncept prodavnicama Fashion&Friends i odvažite se da ispričate autentičnu, ličnu vizuelnu priču kroz komade koji naglašavaju vaše vrednosti, karakter i snagu.

Credits:

Modeli: Suzana Horvat za Premium Models Paris i Dalibor Urošević za Demons Model Management

Kreativna i art direkcija, fotografija, styling: Jelena Milovanović i Jelena Mitić, Vis À Vis creative

Povezana vest:  Lidl Srbija podržava žensko preduzetništvo

Videograf: Ivica Nikolić

MUA: Milica Ilić za studio Ene Jović