Kao društveno odgovorna kompanija, UniCredit Bank Srbija nastavlja da osnažuje zajednicu u kojoj posluje, a ovoga puta akcenat stavlja na očuvanje kulturne baštine i podršku ženskom preduzetništvu. U ekspoziturama UniCredit-a u Beogradu svečano je otvorena izložba „100 žena, 100 minijatura“ u saradnji sa Etno mrežom, asocijacijom proizvođača rukotvorina iz cele Srbije.

Postavka prikazuje unikatne rukotvorine formata 10x10cm, koje izrađuju žene i mladi u zanatskim udruženjima i zadrugama širom Srbije primenom tradicionalnih tehnika. Izložbu radova je organizovala UniCredit Bank Srbija u saradnji sa Etno mrežom, uz podršku Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED). Trenutno je izložba otvorena u četiri ekspoziture Banke u Beogradu, dok će u narednom periodu biti prikazana u ekspoziturama UniCredit-a širom Srbije.

Rastko Nicić, član Izvršnog odbora i direktor za poslovanje sa stanovništvom i malim privrednim društvima u UniCredit Bank Srbija, ovim povodom je istakao: „Smatramo da je odgovornost privrede da pruži svoj doprinos očuvanju kulturne baštine, ali i podršci ženskom preduzetništvu. Stoga smo odlučili da iskoristimo svoje resurse – u ovom slučaju ekspoziture, kao mesta u kojima ćemo delati u tom cilju. Drago mi je da smo u mogućnosti da organizujemo jednu ovakvu izložbu kako bismo podržali zajednicu u kojoj poslujemo, ali i kako bi naše ekspoziture bile prepoznate kao prostor u kojem će klijenti uvek osetiti dodatnu vrednost za sve što im naša banka pruža“.

Povezana vest:  „JESTIVE BAŠTE“ I UMETNIČKE KREACIJE OD KORIŠĆENE AMBALAŽE

Svetlana Bunčić, direktorka Identiteta i komunikacija u UniCredit Bank Srbija rekla je: „Cilj ove izložbe nije samo da jednokratno prikažemo maestralne ručne radove, već da nastavimo da podstičemo one koji ih izrađuju, kako bismo time kontinuirano stvarali povoljno okruženje za razvoj ženskog preduzetništva. Iskoristila bih ovu priliku da pozovem predstavnike drugih kompanija da se povedu našim primerom, kao i da ove vredne proizvode koriste za poslovne i diplomatske poklone“.

Povezana vest:  Završena takmičenja Pret A Opel i FotOpel

Violeta Jovanović, izvršna direktorka NALED-a i predsednica Etno mreže istakla je: „Kultura, nasleđe i žene čine ključan, a zapostavljen stub lokalnog razvoja i zato ova izložba afirmiše autentične vrednosti i ispunjava visoke ESG standarde korporativne odgovornosti. Zahvalni smo UniCredit banci na kontinuitetu u saradnji i spremnosti da kroz sinergiju privrede i kulture partnerski doprinesemo rodnoj jednakosti, finansijskoj inkluziji i ekonomskom osnaživanju žena i mladih, i time gradimo harmoniju nasleđa i budućnosti.“

Svečano otvaranje izložbe upriličeno je i nastupom kulturno-umetničkog društva (KUD) „Čukarica“ iz Beograda, pod umetničkim rukovođenjem Nenada Đorđevića.

Povezana vest:  Vinarija ˝Tikveš˝ dobila nagradu ,,Za kvalitet u turizmu u 2014,, od međunarodnog žirija

UniCredit Banka je krajem prošle godine podržala i tradicionalnu godišnju izložbu „100 žena – 100 minijatura“ u organizaciji Etno mreže, jedinu žiriranu izložbu ručnih radova koja postavlja visoke standarde u starim tehnikama u cilju aktivnog očuvanja tradicionalnog nasleđa Srbije. Od velike je važnosti da se ovaj projekat realizuje kao poziv za sve žene i porodice kako bi se omogućilo da zarade novac od izrade rukotvorina.

Izložba će u beogradskim ekspoziturama UniCredit Bank Srbija biti otvorena narednih mesec dana i to na lokacijama – Jurija Gagarina 12, Španskih boraca 3, Rajićeva 27-29 i Trnska 2 (u neposrednoj blizini Kalenić pijace). Nakon toga, eksponati će biti izlagani u gradovima širom Srbije u kojima UniCredit Banka posluje.

Foto: UniCredit Bank Srbija/Beta/Milan Obradović