Najbolji srpski automobilista, Dušan Borković, osvojio je ukupno 30 bodova, izborivši se za četvrtu poziciju na prvoj trci tokom prvog vikenda ove sezone u Portugalu na Internacionalnoj stazi Algarve, koji srpski as vozi po kalendaru TCR Evrope. Rezultati TCR svetskog rangiranja će uslediti u sredu, kada se saberu svi šampionati širom svet zbog vremenske razlike.

Tokom druge trke Dušan je uspešno izbegao sudar dva vozača Đirolamija i Pavelsa, međutim pri nepropisnom priključivanju stazi mladog takmičara Pavelsa, došlo je do incidenta u kojem je Borković dobio direktan udarac i umalo se prevrnuo na krov. Silina udarca je onemogućila dalje takmičenje našeg šampiona ostavivši ga sa lakšim povredama, i bez poena u drugoj trci. Dušan trenutno deli deveto mesto u generalnom plasmanu šampionata TCR Evrope.

Očekivao sam da će biti poteškoća s obzirom na to da automobil uopšte ne poznajem, gume su potpuno nove kao i staza na kojoj nisam vozio ranije. Uprkos tome, uspeo sam da savladam auto i stazu i završio sam na četvrtoj poziciji u TCR Evropi u prvoj trci. U drugoj trci sam odlično startovao, ali sam već u četvrtoj krivini zadobio direktan udarac od mlađeg kolege koji se nepropisno vratio na stazu nakon svog incidenta sa Đirolamijem, dok sam ja bio na stazi. Srećom, nisam se prevrnuo na krov”, rekao je Dušan Borković.

Povezana vest:  NEOBIČNO OBIČNI FINSKI RELI VOZAČ MIKO HIRVONEN

Kvalifikacije koje su održane u subotu su bile izazovne, ali je naš šampion završio na 14. poziciji od 23 takmičara s obzirom na to da se ovaj trkački vikend vozio u ekstremnoj konkurenciji najvišeg svetskog ranga sa svetskim fabričkim timovima.

Uprkos velikom udarcu koji je zadobio i u prvoj trci, Borković se izborio za četvrto mesto u TCR Evropi. Iako je prvi put upravljao automobilom Hyundai Elnatre N TCR, bez ijednog testa prethodno, na prvom treningu je ostvario isto vreme kao i pobednik prve trke, svetski šampion i Dušanov veliki prijatelj, Mađar – Norbert Mihelic.

Povezana vest:  DAKAR RELI, Pobede Farije i Sainca u šestoj etapi, Sagmajster 65!

Balans performansi, prema zvaničnim informacijama je trenutno takav da automobili ostalih brendova u šampionatu imaju jači motor od Hyundai automobila što znači da i pri najbolje tehnički izvedenom startu, ali i na pravcima vozač gubi pozicije kao što se moglo i primetiti na obe trke u Portugalu. Međutim, veliko iskustvo i borbenost Borkovića su bili presudni u postizanju odličnih rezultata.

Duga je sezona i verujem da ćemo Target Competition, moj Tim Borković i ja biti sve bolji, a meni je velika čast da predstavljam Srbiju i svoje partnere na ovako prestižnom svetskom i evropskom takmičenju“, izjavio je najbolji srpski automobilista.

Povezana vest:  RELI, Počeo 43. Srbija reli, najznačajnije takmičenje u regionu

Našeg asa očekuje sledeća trka u Francuskoj na uličnoj stazi Pau za koju se smatra da je veliki izazov i jedna od opasnijih kružnih staza sveta. Prenos trka uživo će biti na kanalima RTS-a.

Koncept TCR svetskog rangiranja ujedinjuje vozače svih TCR šampionata širom sveta i bodovi se vozačima dodeljuju prema njihovim rezultatima u preko 30 TCR šampionata širom sveta. Krajnji cilj našeg automobiliste je osvajanje prva tri mesta u TCR Evropi i paralelno ulazak u top 60 vozača u konkurenciji od više od 1000 vozača širom sveta i predstavljanje Srbije i Borkovićevih partnera na finalnom trkačkom vikendu sezone na trci u Makau, 16-19. novembra.

Plasman svakog vozača određuje se na osnovu njegovih poslednjih 20 rezultata, a nova rang lista biće objavljivana u ponoć (00:00 CEST) svake srede na sajtu tcr-worldranking.com

Foto: Martin Trenkler