Najprestižniji Luxury Business Summit na svetu u organizaciji Financial Times-a, a pod pokroviteljstvom kraljevske porodice Grimaldi od Monaka, održan je u Monte Karlu. Ove godine, srpska kompanija Luxury Integrated, specijalizovana za konsalting u sektoru luksuza i premium biznisa, imala je čast da bude pozvana kao jedini predstavnik Adriatic regije.

Mali korak za svet ali veliki za nas, gde je naša kompanija stajala rame uz rame sa najvećim kompanijama sveta kao što su LVMH, Kering, Dolce Gabbana, Prada, Puig, Richemont, Piaget, Hermes, Chanel.

Smeštena u glamuroznoj kneževini na francuskoj rivijeri, Monaku, Financial Times Luxury Business konferencija obuhvatala je tri dana interaktivnih panela, debata i izlaganja vodećih predstavnika lusuznih kompanija koji su raspravljali o najnovijim promenama i trendovima u luksuznoj industriji.

,,Osnovni princip našeg tima je da pratimo i razumemo trendove i izazove luksuznog sektora koji se neprestano razvija, kako bismo bili u koraku sa svetom. Kroz direktan rad sa svetskim kreatorima politika u luksuznoj industriji, stičemo neprocenjivo znanje i stručnost koju možemo pružiti našim prestižnim klijentima kako na lokalnom, tako i na globalnom nivou,’’ , istakla je Ivana Laković, direktorka kompanije Luxury Integrated.

Povezana vest:  Glumci u Ušću igrali rukomet sa decom

Među brojnim govornicima, posebnu pažnju su privukli Sidney Toledano, predsednik i izvršni direktor LVMH Fashion Group, Diane von Furstenberg, dizajnerka i osnivačica Diane von Furstenberg brenda, Federic Arnault, izvršni direktor Tag Heuer-a, Ives Piaget, predsednik Piaget-a, Osvald Boateng OBE, osnivač i kreativni direktor Osvalda Boatenga, Gianluca Toniolo, izvršni direktor Dolce Gabbana Beauty, Stefano Caselli, dekan Fakulteta za Menadžment, Univerziteta SDA Bocconi, kao i mnogo drugi.

Posebno zanimljiv panel bio je posvećen industriji satova, na kojem su učestvovali Frederic Arnault, izvršni direktor Tag Heuer-a i naslednik LVMH konglomerata, i Austen Chu, dvadesetšestogodišnji milioner koji je lansirao prvu platformu za preprodaju jedinstvenih kolekcionarskih luksuznih satova. Chu je istakao da čak 70% kupaca i kolekcionara luksuznih satova ima manje od 35 godina, a i on sam se našao na Forbes listi 30 under 30.  Mlađe generacije preuzimaju tržište satova, kako u potrošnji, tako i u vođenju brendova. Zanimljiv trend je da mladi potrošači i dalje cene tradicionalne mehaničke satove, dok digitalna unapređenja smatraju više gadgetima nego luksuznim dobrima.

Povezana vest:  Sara Jo u "Coca-Cola trci zadovoljstva"

Diana Von Furstenberg, modna ikona i kreatorka čuvene Wrap haljine, svojom inspirativnom pričom o svom karijernom putu i romantičnim osvrtom na venčanje sa princom  Egonom Von Fustenberg, podsetila nas je koliko je važno da žena privrednice veruje u sebe, prati svoje snove i bude samostalna.

Nematerijalni luksuz u vidu iskustva, putovanja i hotelijerstva beleži veliki rast u odnosu na prošlu godinu, i u skladu s tim direktor kompanije Luxaviation i direktorka Mariott International Luxury brendova kao što su St Regis, The Ritz Carlton i W hotels, otkrili su intrigantne zahteve svojih klijenata u želji sa visoko personalizovanim iskustvima, jer u današnjem svetu luksuza nije važno samo imati već postaje sve važnije doživeti.

Povezana vest:  13. Evropska noć istraživača u Srbiji – Ulice pod svetlom nauke

Kraljevska porodica Grimaldi od Monaka je kao vrhunac događaja priredila gala večeru na obali mora. Princ Albert i princeza Charlene ugostili su više od 250 internacionalih predstavnika industrije u najvećoj sali sa pogledom na Azurnu obalu, pod otvorenim nebom i dekorisanom hiljadama crvenih ruža. Princ Albert se posebnom zdravicom zahvalio svim učesnicima na razmeni znanja i kreativnosti koja večito nadahnjuje svet luksuza i organizatorima što već treći put biraju Kneževinu kao domaćina svog okupljanja.

Ovaj jedinstven skup okupio je ne samo prestavnike najvećih svetskih brendova već i znamenite aukcionare umetnosti, kao što je Simon de Pury, trgovce dijamantima, dizajnere kraljevskih jahti i plovila, slavne ličnosti međunarodne scene, i još jednom potvrdio autentičnost glamura Azurne obale. Srbija će nastaviti da bude ravnopravni član najprestižnih manifesticija iz sveta biznisa i  sigurno da ide u korak sa svetskim trendovima i kompanijama.

Foto: Financial Times