Italijanski brend buntovnog senzibiliteta Diesel predstavio je kolekciju za jesen i zimu koja predstavlja mešavinu vizuelno različitih uticaja.
Reklamna kampanja za ovu sezonu snimljena je u italijanskom gradu Breganze, u kom se nalazi i središte Diesela.
Inspiracija kreativnog tima brenda, na čijem čelu se nalazi Belgijanac Glenn Martens, bila je dečija igra puzle. Upečatljivi vizuali oslikavaju nadrealni i komični pejzaž koji slavi individualnost i inovaciju.
Diesel je od svog osnivanja 1978. godine postao sinonim za denim, stoga ne iznenađuje što je materijal koji preovlađuje u novoj kolekciji upravo teksas – od farmerica, košulja i jakni do upečatljivog aksesoara.
Papuče sa štiklom Kombinezon Metalik srebrna maxi haljina Cargo farmerke Kožna jakna Teksas torbica Maxi teksas suknja Top sa printom
Diesel klasici reinterpretirani su tehnikama izbeljivanja, laserskim sečenjem i digitalnim printom.
Ključni komadi za žene su farmerice sečene nisko na bokovima, haljine u metalik nijansama koje odišu urbanim seksipilom, suknje sa printom i kombinezoni. Kultni D logotip apliciran je na efektnim aksesoarima – od minijaturnih torbica do patika.
Za muškarce, tu su jakne sa kapuljačom, dukserice izbeljenog efekta, Krooley farmerke, kao i košulje u neutralnim nijansama.
Bela košulja Krooley farmerke Jakna sa kapuljačom Denim duks Tamnosivi džemper Chunky patike Kožne čizme Logo torbica