Beograd postaje centar biznisa u sportu kroz izgradnju platforme inspiracije, znanja i umrežavanja u oblasti biznisa i sporta. Peloton sport business conference održava se prvi put 14. decembra 2023. u hotelu Hyatt Regency Belgrade i ugostiće svetske predavače!
Agencija SportIT – Sports Marketing & Management organizuje prvu regionalnu konferenciju koja okuplja profesionalce u sport biznisu, marketingu i sponzorstvima i dodeljuje nagrade najboljim kampanjama u sportu.
Događaj kroz umrežavanje i obradu tema kao što su: studije slučaja, diskusije i dubinski 1:1 intervjui stavlja fokus na strategiju, biznis razvoj, investicije, sponzorstva, izgradnju brendova, digitalnu komunikaciju, inovacije, sportstech, medije i angažovanje navijača.
Među panelistima naći će se velika imena srpskog sporta, kao što su Milica Đuričić (ex Mandić) i Aleksandar Kukolj, a specijalno gostovanje najavio je direktor marketinga NBA za Evropu i Bliski istok, Sergio Friede Bobadilla.
Inicijator i programski direktor Peloton-a, Veroljub Zmijanac, objašnjava zašto je ovakav događaj neophodan regionu:
“Mi u regionu u oblasti sporta imamo velike sportske priče, ali nas naše socijalističko nasleđe sprečava da se brže prilagodimo promenama koje dolaze. Šansa da se uskoči u ovaj tok više nije samo prilika, već neminovnost za sve koji misle da ostanu u industriji u narednih deset godina. Verujem da je zadatak svih nas da budemo deo svetskih trendova, učiti i graditi ekonomiju sporta na bazi znanja. Pozivam vas da se priključite konferenciji i da svi zajedno stvaramo mesto pobede biznisa i sporta.”
Nakon predavanja, panela i radionica, biće proglašeni dobitnici nagrade Peloton Awards, i to u tri oblasti: Najbolji sportski događaj, Najbolje sponzorstvo i Najbolja kampanja koja se oslanja na sport. Za nagradu mogu da se kandiduju vlasnici sportskih prava, agencije, brendovi i kompanije koje prave uspešne biznise i sprovode učinkovite marketing kampanje u sportu.
Prema rečima Tijane Popadić, direktorke SportIT-a, nagrade u sportu nisu prilika samo za najbolje sportiste, već za ceo ekosistem.
“Profesionalizacija jedne oblasti podrazumeva da svi priznamo da nemamo sva znanja i budemo obradovani činjenicom koliko možemo da naučimo i napredujemo. Gradeći sportske brendove, biznise i sponzorstva videli smo koliko jedni drugima možemo da pomognemo i želimo da okupimo sve radnike u sportu i damo im priliku i prostor da se umreže, nauče nove stvari, inspirišu se, a najbolje da nagradimo,” dodaje Popadić..
Dvojezičnoj konferenciji prisustvovaće ograničen broj učesnika, a ulaznice se mogu naći na sajtu www.peloton.day
Više na: https://peloton.day/
Foto: Promo