Nestlé, najveća kompanija u industriji hrane i pića, predstavlja ljubiteljima pahuljica za doručak nov proizvod, KitKat® Pahuljice sa ukusom čokolade i vafla, pravi užitak za energična jutra.

Nove i neverovatno hrskave  KitKat® pahuljice sa ukusom čokolade i vafla, predstavljaju reinterpretaciju KitKat® čokoladice.

Kao deo KitKat® tima, verujemo da su pauze sastavni deo dobrog načina života. Užurbana jutra su veoma haotična i ponekad poželimo da zaustavimo sat! Zbog toga KitKat® preuzima vaša jutra lansiranjem proizvoda KitKat® Pahuljice! Kada jutra traže pauzu KitKat® pruža kombinaciju mlečne čokolade i ukusa vafla i  hrskavih žitarica sa celim zrnom, za doručak. Ovaj jedinstven trenutak nazivamo ‚Ukusna Pauza za Doručak’ čime želimo da naglasimo da pauza u toku jutra pruža pozitivnu perspektivu i energiju za ceo dan, uz osmeh.

Povezana vest:  Beč – 600 miliona evra pomoći za privredu

Na godišnjem nivou, 3/4  ispitanika u Srbiji konzumira pahuljice za doručak, a od toga je  2/3 onih koji je konzumiraju na mesečnom nivou. Takođe, 2 od 5 potrošača konzumiraju tu kategoriju jednom nedeljno.

*(Ipsos istraživanje, Maj’2023).

Velika većina potrošača ima doručak kao redovan obrok tokom jutra, koji se uglavnom konzumira veoma brzo.  KitKat pahuljice nude ukusan i nutritivan doručak kojim doprinosimo unosu celog zrna, vitamina i minerala još sa prvim obrokom u toku dana – doručkom. Kakao koji se koristi dolazi iz održivih izvora što je dugoročna strategija i fokus kompanije Nestle. Više na: Različite nijanse kakaa | Naše priče | Nestlé Srbija (nestle.rs)

Povezana vest:  Kolin oprostila Runiju uz poslednje upozorenje

Nestlé Cocoa Plan i Rainforest Alliance žigovi utisnuti na našim pakovanjima označavaju veliku podršku koju pružamo kakao farmama koje su ugrožene klimatskim promenama i siromaštvom i velikom stopom nepismenosti stanovništva. Pružajući bolju edukaciju i treninge farmerima, kao i obezbeđivanjem adekvatnih i modernih resursa za rad, štitimo useve i borimo se protiv dečijeg rada. Gradimo i obnavljamo škole, poboljšavamo i položaj žena u društvenim zajednicama kakao farmi.  

Povezana vest:  Tri godine zvučne mape Beograda , priče za nove generacije

KitKat® Pahuljice pozivaju potrošače da pronađu proizvod u radnji i naprave pauzu za doručak.

Napravi pauzu, uzmi KitKat® Pahuljice za doručak.