Zoran Marković Zonjo, poznat po spotovima koji su proslavili crnogorski hip hop dvojac Who See i član grupe The Books of Knjige, osmislio je i režirao spot za pesmu „Vikend„. Povodom novog spota je izjavio: „Uspjeh spota je zavisio od dobro izvježbanog cimanja ramenom. Prvo bez odijela, samo u čistim bijelim gaćicama kako ne bi imali nikakav otpor tkanine u gornjim ekstremitetima, a potom i u kostimu ali na 1500 metara nadmorske visine Durmitora. Kad su savladali pokrete pri niskom vazdušnom pritisku koji donosi loše vrijeme na planini, znao sam da ih mogu vratiti u Niš i da su potpuno spremni za snimanje, ali rendgenom.“
Singl „Vikend“ predstavlja novu muzičku direkciju Stereo Banane koja je blago nagoveštena na njihovom poslednjem albumu „Niške strasti“, izašlom krajem 2022. godine za mladu diskografsku kuću Midget Unit Records.
Sama realizacija ovog videa ne bi bila moguća bez dragocene saradnje sa niškom firmom Ingsoftware, dok o samoj pesmi Marko Anđelkovic, frontmen sastava, kaže: „Ovu saradnju sa Zonjom smo planirali godinama. Drago nam je da smo još udružili snage sa firmom Ingsoftware iz Niša i svi zajedno doprineli ovome. Nije bilo lako pomiriti svačije želje i naći balans u svemu, ali čini nam se da smo u tome uspeli. Ovo je u biti ljubavna pesma posvećena našem rodnom gradu, mada bismo voleli da istaknemo, da je na kraju i opšte rodoljubiva i da u samo središte stavlja ono što pojam zavičaj predstavlja za svakog od nas ponaosob. Hvala svima koji su učestvovali, bilo je uživanje. Radujemo se novom letu i želimo i vama i nama klasično šijenje sambice.“
Pesma i video za pesmu „Vikend“ nalaze se na svim dostupnim digitalnim platformama, a koncertne putešestvije Stereo Banane počinju 6. juna na otvaranju sezone beogradske Zappa Barke i 7. juna u novosadskom Gerila Baru, a nastaviće se tokom leta na teritoriji celog regiona.