Retro je uvek u modi, a ovo leto imamo i potvrdu za to od iMADE, vodeće online platforme koja okuplja najlepše premium lokalne brendove. Nova letnja kampanja pod nazivom „PLAY THE SUMMER“ inspirisana vremenom kada su kasetofoni, roleri i walkmeni bili simboli letnjih avantura, poručila nam je da je vreme da pustimo leto i pojačamo letnji beat na najače.

Povezana vest:  IKEA predstavlja biljne ćuftice kojima ni ljubitelji mesa neće odoleti

„Dok danas živimo svetu gde je sve instant, kampanja ‘PLAY THE SUMMER’ je naša oda vremenu kada su se autentični trenuci živeli, a dragocene uspomene premotavale na VHS kasetama,“ rekla je Tijana Marčićev, osnivač iMADE platforme. „Želimo da posetioci iMADE sveta dožive leto puno zabave, opuštanja i stvaranja uspomena koje će trajati zauvek.“

Oživljavanje retro estetike nije samo nostalgija, već i način da se istakne vanvremenski kvalitet lokalnih brendova koji čine iMADE platformu. Kao deo ove kampanje dizajnirani su specijalni PR paketi u obliku predimenzioniranih VHS kutija. Unutar ovih kutija nalaze se pažljivo odabrani proizvodi sa platforme, savršeno oslikavajući duh iMADE sveta i letnje atmosfere.

Povezana vest:  Najmoderniji skener za obolele od raka dojke u još jednoj bolnici u Beču

iMADE platforma je već prepoznata po okupljanju izuzetnih lokalnih brendova kao što su MIHANO MOMOSA, M-ISHKA, BLEYZER, REMAKE, WOOLNIA, MM COUTURE, LIKE A THERAPY FRAGRANCE, SILKEEP, FCKNG LION i mnogi drugi. Sa preko 100 brendova u našoj ponudi, korisnici mogu uživati u širokom asortimanu proizvoda koji će svako leto učiniti posebnim.

Više informacija možete pronaći na sajtu https://imade.shop/, kao i na  Instagram stranici @imadebrand.

Povezana vest:  U Beogradu se otvara prvi čajni salon