Povodom Međunarodnog dana piva, Heineken® je predstavio jedinstvenu kampanju koja ističe važnost zajedničkog uživanja u trenucima, umesto samog piva. Čak iako kažete “Hoćemo li na pivo?”, jednu od najprepoznatljivijih fraza, a na kraju zaboravite da ga popijete, brend poručuje da vam neće zameriti, sve dok ste proveli kvalitetno vreme sa prijateljima.

Heineken® kao svoju ključnu vrednost navodi druženje i zbog toga su dobar provod i vreme sa prijateljima važniji nego samo pivo. Na kraju krajeva, i sam Freddy Heineken je rekao „Ja ne prodajem pivo, ja prodajem gezelligheid“, što predstavlja poznatu holandsku frazu koja znači „osećaj dobrih vremena“.

Da bi oživela ovu filozofiju, legendarna pivara napravila je kampanju koja će startovati na Međunarodni dan piva. U kampanji se prikazuju ,,zaboravljena piva’ na stolovima žurki, proslavama povodom pobeda na fudbalskim utakmicama i druženja u barovima, naglašavajući da se ljudi sjajno zabavljaju, iako su piva možda ostala zapostavljena.

Povezana vest:  NIVEA predstavlja inovaciju za jednostavno oblikovanje frizura

Heineken® se već dugi niz godina zalaže za poboljšanje socijalizacije među ljudima, te je početkom ove godine pokrenuo projekat „Dosadni telefon”. U pitanju je mobilni uređaj koji ne poseduje pristup internetu, društvenim mrežama i drugim aplikacijama, sa ciljem da pomogne ljudima da shvate da je život među ljudima zanimljiviji nego onaj u telefonu. Ova inicijativa je pokrenuta usled istraživanja koje navodi da 90 odsto ljudi u izlasku, po navici, gleda u telefon.

Povezana vest:  SUTRA POČINJE XVIII DEČIJI SAJAM

Pored toga, brend je 2022. godine osmislio visokotehnološki otvarač za flaše koji u trenutku otvaranja Heineken® piva zatvara vaše radne aplikacije. To nije sve. Povodom 150. godišnjice postojanja, za koju je očekivano da će biti vezana za temu nasleđa, Heineken® je kreirao globalnu akciju koja navodi kako brendu nije važno kako ga potrošači piju, imenuju ili pišu, sve dok se dobro zabavljaju uz njega.

„Povodom Međunarodnog dana piva, zaista možemo da pokažemo šta brend Heineken® zapravo predstavlja  – dobar zajednički provod! Naravno, slavimo i naše pivo, ali smo ipak najponosniji na uspeh od 150 godina okupljanja ljudi, što će uvek ostati u srži našeg brenda. Živeli!“, navodi Dolf van den Brink, izvršni direktor kompanije HEINEKEN.

Povezana vest:  Dan kada ljubitelji kafe postaju pesnici, a njihove emocije sredstvo plaćanja

Sa druge strane, Willem van Waesberghe, glavni tehnolog u pivari Heineken® dodaje:

„Kao glavni tehnolog i pivar, prva sam osoba koja će isticati neverovatan ukus i kvalitet našeg piva. Ali danas se ne radi o tome – već o posebnim trenucima koji obeležavaju naša iskustva sa ovim pićem. Srećan vam Međunarodni dan piva!’’.

Povodom Međunarodnog dana piva, sentiment brenda Heineken® prema dobrim vremenima ostaje nepromenjen – on je mnogo više od samog piva.