Kompanija dm drogerie markt realizovala je donacije u vidu neophodne robe ustanovama i organizacijama kojima je pomoć najpotrebnija, čime nastavlja svoju dugogodišnju posvećenost i podršku socijalno ugroženim kategorijama. Vođeni mišlju da je kvalitetno odrastanje dece jedan od koraka ka boljoj budućnosti za sve nas, dm kroz različite vidove pomoći kontinuirano podržava i kategoriju socijalno ugroženih porodica i dece.

Ovoga puta, dm je robnu donaciju u iznosu od gotovo 800 hiljada dinara uputio Institutu za majku i dete, dok je za udruženje Anđeli severa, koje pomaže socijalno ugroženim porodicama, kao i osobama sa invaliditetom i smetnjama u razvoju, u februaru i julu izdvojio dve donacije ukupne vrednosti od 517 hiljada dinara. Crvenom krstu Srbije, sa kojim dm ostvaruje saradnju dugi niz godina, donirana je hrana za bebe dm babylove robne marke, u vrednosti većoj od 840 hiljada dinara. Inače, babylove dm robna marka, sa svojim širokim asortimanom proizvoda u potpunosti je prilagođena potrebama trudnica, mališana koji su tek pristigli na svet i njihovih roditelja, bilo da su u pitanju proizvodi za negu ili ishrana.

Povezana vest:  NIVEA CELLular Anti-Age linija dobila Nielsen nagradu za inovaciju

Kao vodeći drogerijski lanac koji ove godine obeležava 20 godina poslovanja u Srbiji, dm se fokusira na brigu o najmlađima i njihovim roditeljima, zbog čega među mnogima od njih važi za omiljeno mesto kupovine.

„Društveni angažman oduvek je zauzimao visoko mesto na lestvici dm vrednosti. Kompanija dm se konstantno trudi da zajednici uzvrati na dugogodišnjem poverenju tako što pokrećemo brojne humanitarne akcije i društveno odgovorne projekte kroz koje doprinosimo konkretnim promenama. Svakodnevno nas pokreću osmesi svih ljudi kojima pomažemo, kao i svih roditelja kojima je izbor upravo naš asortiman”, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Povezana vest:  PUZIJADA U DELTA CITYJU

Veliki broj društveno odgovornih aktivnosti, kao što su donacije povodom otvaranja novih i preuređivanja postojećih dm drogerija ili donacija Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije u okviru kampanje Giving Friday, projekat Zasadi drvo i drugi, učvrstili su poziciju dm-a kao jedne od najangažovanijih kompanija u zemlji.

Kompanija dm drogerie markt, pionir brojnih humanitarnih inicijativa, ostaje dosledna cilju da svakodnevno doprinosi zajednici, trudeći se da služi kao primer stabilnog poslovanja i društveno odgovornog delovanja.

Povezana vest:  Peto po redu dečje igralište obnovljeno iz kartice „Veliko srce“

Foto: dm drogerie markt