Beogradski maraton u saradnji sa kompanijom dm drogerie markt organizovaće tradicionalnu i sve popularniju dm Žensku trku, koja će se održati na Adi Ciganliji u nedelju 6. oktobra. Trka u dužini od 7,7 kilometara oko Savskog jezera imaće svoje 17. izdanje i namenjena je ženama svih generacija. Kao i prethodnih godina, cilj je da se na ovaj način promoviše značaj fizičke aktivnosti, posebno trčanja i hodanja, kao prevencije u očuvanju zdravlja, ali i druženje, uz jačanje solidarnosti kroz podršku i motivaciju.

Povodom dm Ženske trke održana je konferencija za medije u hotelu Mona Plaza. Darko Habuš, direktor Beogradskog maratona, još jednom je podsetio koliki značaj ima ova manifestacija.

„Tradicionalna dm Ženska trka je trkački događaj u organizaciji Beogradskog maratona na koji smo veoma ponosni, jer broj učesnica raste iz godine u godinu, što je jasan pokazatelj da interesovanje za zdrav i aktivan život među ženskom populacijom raste. Ove godine će zahvaljujući angažovanju Fondacije ’Heroji Beogradskog maratona’, u saradnji s našim naslovnim sponzorom dm drogerie markt, dm Ženska trka poprimiti i humanitarni karakter. Žene će trčati za pomoć ženama, čime će pokazati svoju solidarnost, ali i uživati na stazi u jedinstvenom trkačkom ugođaju i lepom druženju. Kao priprema za dm Žensku trku 21. i 28. septembra s početkom u 9 časova na Adi Ciganliji biće održani javni treninzi, kako bi sve učesnice bile što spremnije za trku. Prijatelji dm Ženske trke su Grad Beograd i JP Ada Ciganlija i hvala im što će biti naši dobri domaćini u nedelju 6. oktobra na Adi Ciganliji“, istakao je Darko Habuš.

Povezana vest:  Lemetr neće trčati na 100 metara u Londonu

Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija u kompaniji dm Srbija i Severna Makedonija, govorila je o uspešnoj saradnji na organizaciji dm Ženske trke:

„Kako je briga o ženskom zdravlju na vrhu liste naših prioriteta, mi u dm-u nastavljamo sa konkretnim inicijativama i aktivnostima kojima podržavamo jedna drugu. Ponosni smo što je naša kompanija četvrti put zaredom naslovni sponzor dm Ženske trke, koja je već postala tradicionalni događaj i svojevrsni simbol osnaživanja žena, sportskog duha i druženja za pamćenje. Zato pozivamo učesnice svih generacija da nam se pridruže u zajedničkom cilju, da pošaljemo važnu poruku o značaju fizičke aktivnosti i očuvanja sopstvenog zdravlja u svakom smislu. Ovogodišnja trka je u znaku naše kampanje protiv menstrualnog siromaštva, te nam je posebno drago što ćemo još jednom pokazati da zaista možemo sve kada se ujedinimo i podržimo one među nama kojima je pomoć najpotrebnija“, zaključila je Svetlana Jovanović Mitić.

Povezana vest:  Isinbajeva želi da premaši Bubku

Posle konferencije za medije Fondacija Heroji Beogradskog maratona organizovala je u hotelu Mona Plaza humanitarni panel: ŽENSKO ZDRAVLJE U FOKUSU: SPORT, PREVENCIJA I INKLUZIJA ZA SVE.

Na panelu su bile zastupljenje sledeće teme: Prevencija najčešćih trkačkih povreda kod žena, Psihosocijalni i zdravstveni aspekti motivacije žena za bavljenje trčanjem i društvena odgovornost, a o njima su govorili vodeći stručnjaci iz Srbije u ovim oblastima.

Povezana vest:  Održana Konvencija Evropske atletske federacije

Kako je oktobar mesec u znaku borbe protiv karcinoma dojke, Fondacija Heroji Beogradskog maratona, u saradnji sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, obezbediće mamografske preglede tokom predstojećeg događaja.

Sve učesnice dm Ženske trke u učesničkom paketu dobijaju dri fit NIKE majicu, kao i poklone naslovnog sponzora dm, a nakon pređenih 7,7 km – na cilju ih očekuju medalje i osveženje. Sve učesnice očekuje bogat zabavni program i druženje već od 9 časova – zajedničko zagrevanje, zumba, nagradna igra i brojne druge aktivacije. Pozivamo sve dame koje se nisu prijavile za dm Žensku trku da to još uvek mogu da urade putem sajta Beogradskog maratona i pokažu solidarnost sa ženama kojima je pomoć potrebna.

Foto: Miroslav Tarbuk