Kompanija Lilly Drogerie obeležila je akciju sniženja na proizvode za šminkanje u saradnji sa brendom L’Oréal Paris.

Tokom trajanja ove akcije, ljubitelji make-up-a moći će da uživaju u sniženju do 35 odsto, uz priliku da pronađu pristupačne proizvode koji će osvežiti i obogatiti  njihovu makeup rutinu.

Na događaju koji je okupio brojne blogerke i predstavnike medija, održana je zanimljiva aktivacija tokom koje su takmičarke pokazale svoje veštine u poznatoj igri “Pronađi razliku“. Pobednica je osvojila vrednu nagradu od 24.000 dinara, koju će iskoristiti za kupovinu proizvoda namenjenih u humanitarne svrhe.

Povezana vest:  Konstantin Merkviladze novi generalni direktor kompanije PepsiCo na Zapadnom Balkanu

Akcija sniženja do 35 odsto na make-up proizvode traje u svim Lilly drogerijama i na online shop-u od 14. do 27. oktobra.

Foto: Srđan Bosnić