Na koji način da se ugostiteljski sektor (HoReCa) u Srbiji izbori sa izazovima dinamičnog tržišta, kako da privuče adekvatnu radnu snagu i prilagodi promenama koje donose spoljni faktori? O ovim temama razgovaralo se na trećoj po redu HoReca Coke Academy, a šestoj ukupno do sada održanoj edukaciji koju kompanija Coca-Cola HBC Srbija organizuje kao podršku partnerima u ugostiteljstvu i sektoru maloprodaje.

Protekla Coke akademija, koja je bila posvećena poslovanju ugostitelja, okupila je preko stotinu vlasnika i menadžera hotela, restorana i kafića iz cele zemlje, koji su kroz interaktivne panel diskusije dobili praktične savete za prevazilaženje ključnih izazova i poboljšanje poslovanja.

 „Podrška HoReCa sektoru i lokalnoj ekonomiji je investicija u održivu budućnost i istovremeno promoviše vrednosti naše kompanije koja gradi dugoročna partnerstva sa kupcima. Upravo zato je Coke Academy važan za sve nas, kao prilika da razmenimo znanja i ideje sa našim HoReCa partnerima i da im kao kompanija pružimo podršku u daljem planiranju poslovanja. Verujem da jedino tako zajedno možemo da prevaziđemo izazove i kreiramo dodatnu vrednost koja donosi konkretne rezultate“, rekao je Saša Marković, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija.

Povezana vest:  FOREO već drugu godinu zaredom podržava udruženje Žena uz ženu

Tokom radionica, učesnici su imali priliku da razmene informacije o tome kako privući, razviti i zadržati kvalitetne kadrove, koji su to ključni inovativni trendovi u ugostiteljstvu, kao i na koji način efikasno upravljati troškovima. Poseban akcenat bio je na konkretnim rešenjima za poboljšanje  finansijskog upravljanja i povećanje obima poslovanja.

„Glavni cilj Coke Academy je da otvorimo dijalog o načinima unapređenja biznisa. Posete HoReCa objektima na terenu pružaju nam uvid u trenutne izazove među kojima su, između ostalih, nedostatak radne snage i obim transakcija, budući da se vlasnici sve više suočavaju sa rastućim nabavnim cenama. Zato je fokus ove radionice da zajedno pronađemo rešenja, čujemo iskustva i ideje naših partnera i izgradimo zajedničku mrežu koja će nam pomoći da prevaziđemo barijere i  ostanemo konkurentni“, istakao je Mirko Gutić, direktor prodaje Coca-Cola HBC Srbija.

Povezana vest:  Globalna kampanja „Sat za našu planetu” 27. marta u 20.30 časova

Učesnici naglašavaju da ovakvi događaji pružaju značajan uvid  za unapređenje njihovog poslovanja i prilagođavanje tržišnim promenama.

„Taj zajednički dijalog i međusobna podrška je najveća vrednost akademije. Tema food-based menadžmenta mi je posebno interesantna, te bih voleo da na budućim predavanjima saznam više o tom aspektu poslovanja“, rekao je Filip Gračanin iz Hotela „Crni Vrh“, Divčibare.

Povezana vest:  Zagrevanje za Belgrade foam fest Beach Edition – Žurkanje u peni na svetskom nivou

Darko Stefanović, vlasnik Garden Gastro Pub-a iz Petrovca na Mlavi, naglasio je da je edukacija bila izuzetno korisna i prilika da čuje nove ideje i iskustva kolega iz industrije.

Coke akademy je dugoročni projekat kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora u okviru kog je, kroz različite vidove edukacije, do sada prošlo oko 400 kupaca iz sektora ugostiteljstva i maloprodaje.

Foto:  Coca-Cola HBC Srbija