SBB, lider u pružanju inovativnih telekomunikacionih usluga u Srbiji, danas je otvorio novo prodajno mesto u Ušće Shopping centru u Beogradu.

Ovaj korak predstavlja deo strategije širenja mreže prodajnih mesta na ekskluzivnim lokacijama, koje korisnicima omogućavaju vrhunsko korisničko iskustvo, po uzoru na standarde United Grupe u gradovima kao što su Atina, Sofija, Zagreb, Ljubljana.

Otvaranju novog prodajnog mesta prisustvovao je i Ivo Radaković, Direktor za prodaju i upravljanje korisničkim iskustvom SBB kompanije, koji je tom prilikom istakao:

Povezana vest:  ISLEDNICA – najnovija sezona popularne serije na DIVA kanalu od 2. aprila

„Veoma smo ponosni na to što smo danas otvorili vrata novog prodajnog mesta na lokaciji koju su naši korisnici i ranije posećivali kroz prethodne SBB šopove. Nastavljamo da osluškujemo potrebe naših korisnika i ovo je još jedan korak u pružanju jedinstvenog i modernog iskustva našim korisnicima. Siguran sam da će ovo mesto biti mesto stvaranja odnosa poverenja i dugoročnih saradnji.“ 

Novo prodajno mesto se nalazi se drugom spratu shopping centra, a osim inovativnog dizajna, korisnicima pruža širok spektar telekomunikacionih usluga i proizvoda, uključujući EON pakete interneta, televizije i telefonije, EON Kids daljinske upravljače, EON Sat servise, kao i najnovije uređaje i opremu.

Povezana vest:  Nova serija „Drim tim“ na Superstar TV

Korisnici će imati priliku da se upoznaju sa svim prednostima SBB ponuda svakog dana od 10 do 22 časa uz pomoć stručnog i ljubaznog osoblja, koje će im biti na raspolaganju za savetovanje i pomoć pri izboru odgovarajućih usluga.

SBB je poznat po svojoj posvećenosti korisnicima i pružanju vrhunskog kvaliteta usluga, a otvaranje ovog prodajnog mesta je prilika da se dodatno poboljša dostupnost i iskustvo korisnika, omogućavajući im da se upoznaju sa svim pogodnostima koje nudi SBB.

Povezana vest:  Robert Šon Leonard ne zna da li ostaje u Doktoru Hausu

Foto:  SBB kompanija promo