adidas-zurka_mart_2011

Svetsko lansiranje najveće kampanje u istoriji brenda adidas

adidas žurka okupila sve koji gaje strast prema igri

Mladen Krstajić, Saša Ilić, Mohamed Kamara Medo, Radosav Petrović, Lola Smiljanić i drugi igrači Partizana, kao i Ajs Nigrutin i Timbe, Marko Đurovski, Aleksandra Perović, Džejms Gist, i mnoge druge javne ličnosti došle su na veliku adidas žurku, kako bi pokazali strast prema igri u okviru najveće kampanje u istoriji adidasa „all adidas“.

Više od 1500 ljubitelja brenda adidas okupilo se na žurci kako bi se oprobali u različitim aktivnostima zajedno sa svojim idolima. Ljubitelji fudbala pokazali su umeće u pimplovanju fudbalske lopte i stonom fudbalu uz pomoć prvotimaca Partizana, dok su svi oni koji su želeli da se nađu u ulozi sportskog komentatora, dobili priliku da se takmiče u komentarisanju najrazličitijih sportskih takmičenja. Organizovano je i karaoke takmičenje, a zvanice su tokom čitave večeri uživale u dobrim zvucima koje su miksovali „DJ Phat Phillie“ i „DJ Rea“, dok je za potpuni spektakl bio zadužen „Recognize crew“.

Povezana vest:  Roditelj-staratelj kao profesija budućnosti

Ideja čitave kampanje „all adidas“ je povezivanje sveta kroz sport, muziku, lifestyle, modu, životne stilove, a ideja za kampanju počela je pitanjem: šta povezuje jednog skejtera u Kaliforniji sa kriket igračem u Mombaju. Odgovor je bio samo jedan: ljubav prema igri. Istu tu ljubav prema igri poseduje i neko ko vozi skejt u Beogradu, igra basket u „svom kraju“ ili se bavi vrhunskim sportom, muzikom ili modom. Ova kampanja nosi poruku da ima nešto što nas sve čini jednakim bez obzira na kojim meridijanima živimo, a to to je ljubav i strast prema igri.

Povezana vest:  Završena treća kampanja Pampers za UNICEF “1 pakovanje = 1 vakcina” - Pampers® donirao UNICEF-u sredstva za nabavku 403 478 vakcina protiv tetanusa

Pod sloganom “adidas is all in”, strast i ljubav prema igri i svim njenim ekspresijama postala je okvir i inspiracija za kampanju i sve ono što je prati. Različiti izrazi lica predstavljaju unutrašnju kulminaciju svega što čini igru – od pripreme, pobedničkog ili gubitničkog gola, pobede ili poraza. Kampanja u celosti donosi “adidas is in all” priču.

Povezana vest:  Džastin Biber, Lejdi Gaga i Niki Minaž među najtraženijima na Guglu

Kampanja “all adidas” odvijaće se tokom čitave 2011. godine, a prati je reklamni spot HERO, koji je istog dana kao u celom svetu, premijerno prikazan 16. marta na Terazijama,  u nesvakidašnjoj 3D projekciji.

Zabeleženi u svom prirodnom, realnom okruženju, brend ambasadori, kao što su čuvena fudbalska imena Lionel Mesi i Dejvid Bekam, NBA zvezda Derik Rouz, naša poznata teniserka Ana Ivanović, pop ikona Kejti Peri, muzičar B.O.B, adidas skejtbording tim i mnogi drugi, pokazali su u ovom spotu da, kada voliš svoju igru, kakva god ona bila, uložiš u to čitavo svoje biće.

{vsig}ADIDAS_ZURKA_MART_2011{/vsig}