Zemlja_gruva

PUMA ZVANIČNO NA SRPSKOM TRŽIŠTU

U klubu Magacin predstavljena nova kolekcija jesen&zima 2011 u prisustvu velikog broja gostiju i poznatih ličnosti

PUMA, jedna od vodećih svetskih sport i lifestyle kompanija, najavila je početak samostalnog rada na srpskom tržištu revijom nove kolekcije jesen/zima 2011. Na sceni kluba Magacin kroz plesno-modni performans inspirisan Jamajkom PUMA je predstavila kolekcije: trčanje, žensku kolekciju, lifestyle i motorsport za sezonu jesen&zima 2011.

Uz voditeljku Mariju Kilibardu i nastup muzičara Zemlja gruva, kolekciju su na sceni predstavili rasplesani modeli.

„Brzina, pokretnost, udobnost, vrhunski rezultati i fer sportsko ponašanje odlika su sportista i sportistkinja, ali i svakodnevnih ljudi koji nose i vole PUMU. Najnovije kolekcije svojim dizajnom i kvalitetom pomažu da sport i slobodno vreme budu još veće uživanje i zabava. Nove Puma kreacije odlikuju se kvalitetnim materijalima i kreativnim grafikama, a svaka od kolekcija odiše originalnošću. Upravo zbog udobnosti, kvaliteta i dizajna scena kluba Magacin i prezenteri izvrstan su odabir i kombinacija za predstavljanje najnovije PUMA kolekcije za sledeću sezonu“, izjavio je Dejan Kodić, PUMA Srbija.

Povezana vest:  Prvo igralište rekonstruisano iz humanitarne kartice „Veliko srce“

Puma_kolekcija_za_jesen_zimu_2011Modeli za jesen/zimu 2011. sastoje se od kolekcija:

PUMA trčanje FAAS – svaki komad iz te kolekcije inspirisan je najbržim čovekom na svetu Juseinom Boltom i napravljen s naglaskom na kvalitet, udobnost i brzinu. Patike su napravljene pomoću najmodernije tehnologije i uzdižu trčanje na viši nivo, a materijali štite od vetra i ne dozvoljavaju gubitak telesne temperature.

PUMA ženska kolekcija – pripremljena je za žene koje su zadovoljne sobom i žele da se izraze na poseban način. Čiste linije inspirirane su linearnom formom mišića.

Povezana vest:  AmstelMan – Jedan od nas!

PUMA Lifestyle kolekcija – lifestyle Pumina kolecija za jesen/zimu 2011. omogućava ugodan osećaj tokom celog dana i na poslu i u slobodno vreme.

PUMA motorsport AW2011 – koristeći urbani dizajn, PUMA čini motorsport prihvatljivim za sve, a ne samo za profesionalce. Glavna inspiracija za ovu kolekciju dolazi iz Ferrari tima Formule 1 i Duccati motora.

PUMA je osnovala firmu u stopostotnom vlasništvu Puma Serbia d.o.o. Beograd koja će iskoristiti sve mogućnosti koje nudi tržište Srbije kao deo Faze 4, dugoročne PUMA ekspanzije. Pumini proizvodi su od 2000. godine prodavani u Srbiji preko N-Sporta, koji ostaje i dalje vredan maloprodajni PUMA partner u Srbiji i regiji.

Povezana vest:  Regionalna dečja filharmonija održala koncert pred prepunim Stadionom Tašmajdan

PUMA je jedna od vodećih svetskih sport i lifestyle kompanija koja dizajnira i razvija patike, odeću i opremu. PUMA počinje u sportu i završava u modi. Linija Sport Performance i Lifestyle uključuje kategorije kao što su fudbal, trčanje, moto sport, golf i jedrenje.  Black label predstavlja kolaboraciju sa renomiranim dizajnerima kao što  su Alexander McQueen, Yasuhiro Mihara i Sergio Rossi. PUMA grupa je vlasnik brendova  PUMA, Tretorn i Hussein Chalayan.  Kompanija, koja je osnovana  1948. godine, distribuira svoje proizvode u više od 120 zemalja, zapošljava više od 9000 ljudi i ima svoje centrale u  Herzogenaurach (Nemačka), Bostonu, Londonu i Hong Kongu.

{vsig}PUMA_MAGACIN_2011{/vsig}