Novi Barni biskvit i na našem tržištu koji će voleti i mame i deca
Koliko je užina važna za pravilan razvoj dečijeg organizma i koji sastojci čine dobro izbalansiranu užinu, bila je glavna tema druženja sa novinarima i njihovim najmlađima na „Užini sa Barnijem“ u organizaciji kompanije Kraft foods. U igraonici „Extreme kids” nedavno su se mališani družili sa medom Barnijem i degustirali novi biskvit bogat žitaricama i mlekom. Barni biskvit se posebno dopao roditeljima zbog svojih nutritivnih vrednosti, ali i zbog činjenice da ne sadrži veštačke boje i konzervanse, dok se deci dopao zato što je u obliku mede.
Deca bi trebalo da imaju tri glavna obroka dnevno i dve užine. Užina daje potrebne hranljive materije za razvoj organizma, obezbeđuje dodatnu energiju za dnevne aktivnosti dece i sprečava nezdravu ishranu poput stalnog grickanja između obroka. Kroz igru, tokom ovog druženja, mališani su naučili i da bi zdrava užina trebalo da sadrži: žitarice, mlečni proizvod, voće i osveženje.
-Žitarice predstavljaju izvor energije za naše mališane, pa proizvod na bazi žitarica obavezan deo užine; hleb, tost ili zdrav biskvit daće detetu neophodnu energiju, a u kombinaciji sa voćem i mlečnim proizvodom učiniće užinu kompletnom. Preporučljivo je i da namirnice koje nudimo najmlađima budu bez veštačkih boja i konzervansa- rekla je tom prilikom dr Mirjana Mićović, pedijatar u Domu zdravlja Stari grad.
Svi prisutni su se složili da je najbolja ona užina koja i mališane i roditelje čini srećnim.
-Sve mame žele najbolju ishranu za svoje dete, ali se često dešava da ono što je zdravo deca ne vole. Zato smo mi iz kompanije Kraft foods još pre 14 godina kreirali zdrav proizvod koji će biti siguran izbor svake mame zbog svojih hranljivih svojstava. Takođe, kupovinom Barnija mama ne mora da brine, jer će deca voleti Barni zato što je u obliku mede, punjen ukusnim mlečnim ili čokoladnim kremom. Danas, Barni beleži uspeh na velikim tržištima, npr. Rusije, Francuske, Češke, a od sada Barni biskvit je dostupan i kod nas – naglasila je Marija Dimitrijević, brand manager za biskvite u kompaniji Kraft foods.