Toshiba Places – pokretanje platforme za sadržaje i servise
Toshiba Evropa GmbH danas je najavila početak rada platforme za sadržaje i servise, Toshiba Places, za laptop računare i televizore.
Kao u ,tržnom centru’, kupci mogu da posećuju različita ,mesta’, pregledaju različite ponude odabranih partnera i izaberu sadržaj i servise u skladu sa svojim korisničkim iskustvom i uređajem koji koriste. Toshiba Places je ,cloud’ platforma koja je dostupna preko standardnog internet pretraživača na personalnim računarima i posebnog korisničkog interfejsa na TV uređaju. Pored Music Place, lansiranog u januaru 2011 na personalnim računarima, kupci mogu da uživaju u raznovrsnim sadržajima i servisima kao što su novi Video Place, News Place, Game Place, App Place i Services Place preko jednog logovanja. Pored toga, Social Place omogućava deljenje foto i video sadržaja između različitih korisnika i uređaja. Ova ,mesta’ biće dostupna za veći broj evropskih zemalja i kategorija proizvoda tokom 2011, a prva lansiranja su planirana za april.
Poslovanje se širi van segmenta hardvera
,,Toshiba Places proširuje aktivnosti Toshibe u oblasti digitalne zabave i računara van osnovne delatnosti u segmentu hardvera’’, izjavio je Thomas Teckentrup (Tomas Tekentrup), generalni menadžer za softver i servise u Toshibi Evropa. ,,Iako smo već počeli da nudimo muziku i servise za naše računare, ovim usugama se sada jednostavno pristupa preko zajedničke platforme Toshiba Places, koja takođe dodaje nove kategorije sadržaja kao što su video i softver. TV uređaji su logično bili sledeći na redu za povezivanje na platformu, s obzirom da korisnici sada žele veći izbor načina na koje mogu da pristupe uzbudljivim sadržajima – a to im Toshiba Places i nudi!”