coca_cola_izlozba_1

Otvorena izložba „125 godina Coca-Cola inspiracije” u okviru Noći muzeja, poznati glumci i pevači u rimejku čuvenih Coca-Cola oglasa

coca_cola_izlozbaPovodom proslave 125. rođendana najpopularnijeg brenda na svetu, u okviru manifestacije Noć muzeja otvorena je izložba „125 godina Coca-Cola inspiracije”. Posetioci su imali priliku da pogledaju prvi srpski rimejk najpoznatijih Coca-Cola oglasa na kojima su naši poznati umetnici dočarali karakterističan retro duh Coca-Cola oglašavanja i dali mu modernu notu. Glumci Nikola Đuričko, Branimir Brstina, Gala Videnović, Miloš Biković, Petar Strugar, Nina Janković, Danina Jeftić, Tamara Dragićević, kao i ženski deo sastava „Zemlja gruva”, Zoe i Konstrakta, našli su se u ulozi modela u kostimima karakterističnim za prvu polovinu dvadesetog veka. Oglasi su snimljeni na nekim od najpopularnijih mesta u Beogradu, a njihov tvorac  je fotografsko-dizajnerski tim Marko Todorović i Ivan Aranđelović.

Povezana vest:  Šesta humanitarna akcija ČUTI I RAZUMETI

Galerija Eurocentar pretvorena je u pravi umetnički Coca-Cola vremeplov, a gosti su se podsetili čuvenih muzičkih hitova i legendarnih TV reklama koje su obeležile istoriju popularnog brenda.

-Kao deo proslave 125. rođendana Coca-Cole, želeli smo da poklonimo sugrađanima prvu domaću izložbu kojom ćemo kroz prepoznatljivu ikonografiju predstaviti bogato umetničko nasleđe najpoznatijeg pića na planeti. Naši poznati umetnici i duh današnjeg Beograda dali su ovom projektu originalnu i savremenu notu i simbolično ukrstili prošlost globalnog brenda sa modernim životom u Srbiji. Izložba „125 godina Coca-Cola inspiracije” je zapravo omaž jedinstvenom načinu oglašavanja koje je doprinelo da naše poruke optimizma i radosti stignu u sve krajeve sveta – izjavila je Milica Stefanović, menadžer za komunikacije kompanije Coca-Cola.

Povezana vest:  Eucerin® Volume-Filler vraća licu mladalački izgled

Coca-Cola tokom svoje 125 godina duge istorije inspiriše ljude i svojim pozitivnim pogledom na svet pokreće ih na uspehe i kreativnost. Zbog svoje inovativnosti prerasla je iz proizvoda u brend koji je nadahnuo umetnike na svim meridijanima i ostavio neizbrisiv trag u filmskoj i muzičkoj umetnosti, modi, slikarstvu ali i u sportu.

Svi zainteresovani sugrađani moći će da pogledaju izložbu u galeriji Eurocentar (Makedonska 30) do kraja maja.

Povezana vest:  EU donacija za Turističku organizaciju Beograda

{vsig}CC_IZLOZBA{/vsig}