Goca_Trzan_sa_Ballantine_s_patrolom

Napravi Plan B – Nemoj da piješ i voziš

U petak je 24 beogradska kluba, posetila specijalna Ballantine’s patrola, koja je delovati u sklopu akcije Napravi Plan B – Nemoj da piješ i voziš. Promoteri Ballantine’s akcije, koja podržava sigurnu vožnju, pobrinuli su se da svi vozači stignu bezbedno kući. Oni koji budu imali dozvoljenu dozu alkohola u krvi od Ballantine’s policajki dobili su poklon iznenađenja, a oni koji su odlučili da se opuste uz koju času sa prijateljima, dobili su svog save drivera (sigurnog vozača) koji ih je na kraju večeri bezbedno odvezao do kuće.

Povezana vest:  NIVEA MEN Sensitive – za glatku kožu nakon brijanja

Kompanija Pernod Ricard Srbija se ovom akcijom, priključuje globalnoj akcije „Don’t drink and drive” (Nemoj da piješ i voziš) i na kreativan način će pokušati da utiče na svest vozača i njihovu bezbednost u saobraćaju. Konzumiranje alkohola pre vožnje može da dovede do nesrećne posledice i kompanija Pernod Ricard, kao društveno odgovorna kompanija, radi na edukaciji vezanoj za odgovorno konzumiranja alkohola, pa su uloženi napori  da akcija Napravi Plan B – Nemoj da piješ i voziš, svake godine dopre do što većeg broja vozača.

Povezana vest:  LENA KOVAČEVIĆ POSTALA XYZ PREMIUM FASHION STORE BREND AMBASADOR ZA SRBIJU

Ove godine u sklopu akcije snimljen je i spot, koji pokazuje kako na jednostavan način da izaberete vozača iz društva i šalje poruku kako da ne rizikujete u vožnji i uživate u provodu sa prijateljima, ne ugrožavajući svoju bezbednost i bezbednost ostalih učesnika u saobraćaju.

Lazar_Sakan_na_izlozbi_Napravi_plan_B

U sklopu kampanje Napravi Plan B – Nemoj da piješ i voziš, u ponedeljak 23. maja u galeriji New Moment biće otvorena izložba, na kojoj će biti predstavljene najoriginalnije društveno odgovorne kampanje, kao i ovogodišnja Ballantine’s akcija. Izložba će biti otvorena simbolično na dan Responsib’ALL, koji se obeležava svuda u svetu i poziva na društveno odgovorno ponašanje svih građana.

Povezana vest:  Problemi i izazovi sa kojima se suočavaju žene preduzetnice