CULT_promo_2

THE CULT u Areni

Sve spremno za spektakl

 

Članovi benda THE CULT već danas popodne stižu u Beograd. Sutrašnji koncert počinje u 21h (bez predgrupe) i trajaće oko dva sata.

Pesma „Everyman and Woman Is a Star“ otvoriće koncert a kompletna lista pesama izgleda ovako:

1.        Everyman and Woman Is A Star

2.        Rain

3.        Horse Nation

4.        Sweet Soul Sister

5.        Saints Are Down

6.        White

7.        Dirty Little Rockstar

8.        Nirvana

9.        Spiritwalker

10.        Embers

11.        War (The Process)

Povezana vest:  Hladno Pivo „Jednim osmijehom" najavljuje live album

12.        Go West

13.        Wild Flower

14.        She Sells Sanctuary

15.        Until The Light Takes Us

16.        Love Removal Machine

Encore:

17.        Rise

18.        Ghost Dance

Interesantno je da je bend nabavio veliku količinu daira koju nosi na turneju jer se često dešava da Ian razbije daire tokom nastupa. Takođe, tri stalka za mikrofon za frontmena su neophodna na svakom koncertu iz istog razloga kao sa dairama. Sasvim je moguće da će publiku iznenaditi i svojim izvođenjem pesama legendarnih „Doorsa“ kao što je to bio slučaj na koncertu u londonskoj O2 areni kada je odjeknula pesma „Break on through“.

Povezana vest:  Klub Papaya domaćin MTV presents GODSKITCHEN festivala od 11.-13.avgusta

Ulaznice po cenama od 2500, 2900 i 3500 dinara.

Mada pod sadašnjim imenom postoji od 1984. godine, Cult je rođen 1981. godine, kada je Estberi (Ian Astbury) osnovao gotik-rok bend Southern Death Cult, nazvavši ga po indijanskom plemenu koje je u 14. i 15. Veku naseljavalo deltu Misisipija.

Estberi je 1983. godine osnovao novu grupu Death Cult, kojoj se pridružio gitarista Bili Dafi, ali je ubrzo iz imena izbacio reč „death“ (smrt), plašeći se loših asocijacija.

Povezana vest:  Robbie Williams u petak kreće turneju

Kupeći mistiku i opsesiju Doors-a, gitarsku orkestraciju Led Zeppelin-a I tro-akordske udare AC/DC, dodavajući elemente post pank gotik roka, Cult je dobio sledbenike u rodnoj Britaniji polovinom osamdesetih sa singlom kao što je „She Sells Sanctuary“ pre proboja na američko metal tržište u kasnim osamdesetim pesmom „Love Removal Machine“.