Srećni pobednici Schwarzkopf-ovog “LOOK OF MUSIC” takmičenja
Schwarzkopf, zvanični beauty partner izbora za pesmu Evrovizije 2011, nagradio je najtalentovanije i najposvećenije učesnike “LOOK OF MUSIC” takmičenja putem u Dizeldorf. Tako su učesnici izbora za najbolji stil Evrope, kao i posetioci srpskog internet sajta namenjenog tom takmičenju osvojili nezaboravno putovanje, kao i ulaznice za finalno veče izbora za pesmu Evrovizije koje je održano 14. maja 2011. godine.
Pobednici iz naše zemlje bili su Miloš Savić, koji je nagradu osvojio kao posetilac lokalne internet stranice koji je najviše puta glasao za svoje favorite i Spaso Ugrčić koji je nagrađen za najbolju sliku postavljenu na sajt. Svaki od pobednika osvojio je ekskluzivno VIP putovanje za po dve osobe u Dizeldorf, koje je uključilo smeštaj u najboljim hotelima, kao i po dve ulaznice za finalno veče izbora za pesmu Evrovizije. Takođe, pobednik za najbolju sliku imao je posebno zadovoljstvo da uživa i u tretmanu oblikovanja kose od strane profesionalnih stilista.
Četvoro srećnih putnika vratilo se iz Dizeldorfa sa osmehom na licu i nezaboravnim utiscima: „Što se tiče organizacije i smeštaja, zaista sam prezadovoljan. Hotel u kome smo bili smešteni prevazišao je naša očekivanja, besprekorno čist i na sjajnoj lokaciji. Sve vreme imali smo organizovan prevoz, po završetku finala išli smo do kluba na after party sa tehno muzikom, a obišli smo i Schwarzkopf izložbu. Sve je prošlo bez ikakvih neprijatnosti i ovom prilikom želim da se zahvalim još jednom što ste nam omogućili ovako divno putovanje, posebno meni kao fanu Evrovizije“, napisao je jedan od pobednika u svom pismu zahvalnice.
Takmičenjem “LOOK OF MUSIC”, beauty partner Evrovizije pozvao je celu Evropu da učestvuje u jedinstvenom nadmetanju za izbor najboljeg stila. U brojnim zemljama potrošači su mogli da posete zasebne internet stranice namenjene takmičenju “LOOK OF MUSIC” i prijave se za učestvovanje sopstvenim „LOOK OF MUSIC“ izgledom. Nagradu su mogli da osvoje učesnici čiji „LOOK OF MUSIC“ izgled je sakupio najveći broj glasova, kao i oni koji su najviše puta glasali.
Schwarzkopf je jedan od vodećih evropskih brendova među proizvodima za lepotu i negu tela, poznat po svom modernom i inovativnom pristupu. Sa godišnjom prodajom od 1,7 milijarde evra širom sveta, Schwarzkopf je najuspešniji brend u okviru Henkel portfolia. Nakon uspešnog sponzorstva izbora za pesmu Evrovizije 2009 u Moskvi, brend je bio samostalni partner i sponzor Evrovizije 2011.