Ucesnici revijalne utakmice, soprtisti, fanovi, sportski novinari

Nastavlja se akcija „Od Lavova za Zvezdu i Partizan” i naredne sezone

Projekat koji je u septembru 2010. godine lansirala kompanija Carlsberg Srbija sa svojim brendom Lav pivo, zahvaljujući izuzetnim rezultatima nastavlja se i u narednom periodu. U nameri da pruži inovativnu, ali i najadekvatniju podršku srpskom fudbalu, kompanija Carlsberg Srbija, kao osvedočeni prijatelj fudbala i u narednoj sezoni vernim navijačima omogućuje da pomognu dalji razvoj svog omiljenog fudbalskog kluba, Partizana ili Crvene Zvezde.

U ime cele domaće fudbalske scene reči zahvalnosti za ovu izuzetno značajnu podršku uputili su Goran Broćić, direktor marketinga FK Crvena Zvezda i Vladimir Jarić, izvršni direktor marketinga FK Partizana, koji su iskazali zadovoljstvo što jedno svetsko ime, kompanija Carlsberg dugi niz godina nesebično ulaže u fudbal u Srbiji.

Povezana vest:  Tomaš Zapotočni potpisao za Spartu

Svoj doprinos, povodom nastavka akcije, dali su i poznati Zvezdaši i Partizanovci: Gru, Ognjen Amidžić i Andrej Kulundžić, predsednik rukomentog kluba Crvena Zvezda – Nenad Peruničić, koji su sa predstavnicima sportskih medijskih redakcija i fudbalerima Partizana (Tomićem, Smiljanićem, Bajićem i Radulovićem) i Crvene Zvezde (Kaluđerovićem, Radojčićem i Vilotićem) odigrali revijalnu utakmicu. Bez obzira na „večiti rivalizam“ i oni su pokazali da je najvažniji zajednički cilj – fer plej i sportski duh na terenu.

Povezana vest:  Terzić: Neću dozvoliti namrštena lica na treningu Zvezde

Takođe, ove godine akcija će imati i nekoliko novih detalja. Naime, svi potrošači i navijači će, prilikom kupovine limenki sa grbom Zvezde ili Partizana imati priliku da dobiju poklone u znaku omiljenog kluba.

Reciklaža limenki na stadionima FK Partizana i FK Crvena Zvezda

Prošle godine, prvi put kod nas na tržištu su se našle limenke sa grbovima nekog sportskog kluba, u ovom slučaju FK Crvene zvezde i FK Partizana. Imajući u vidu da je svest o reciklaži u Srbiji još uvek na nezavidnom nivou, kompanija je u aprilu ove godine pokrenula akciju promovisanja reciklaže, edukacije i podizanja svesti o važnosti pravilnog odlaganja ambalaže za reciklažu. Stoga je Lav pivo u saradnji sa FK Crvenom Zvezdom, FK Partizanom i ReCan organizacijom pokrenulo akciju reciklaže limenki na stadionima ovih klubova.

Povezana vest:  Zbog zaleđenog terena odložen meč Blekpul-Mančester

Naime, do sada je na nekoliko utakmica organizovana akcija u kojoj svaki punoletni ljubitelj fudbala koji želi da prati meč, ukoliko donese dve prazne limenke LAV piva sa logotipom FK Partizana (za Partizanove utakmice) ili FK Crvene Zvezde (za Zvezdine utakmice), dobija besplatan ulaz na utakmicu. Donete limenke se odlažu u specijalne kontejnere koji se nalaze na stadionima.