trofej_kalemegdan

Preko 11.300 posetilaca na Turi trofeja koju predstavlja UniCredit

Preko 11.300 ljudi je, u periodu od 14. do 16. oktobra, imalo priliku da besplatno poseti improvizovani muzej na Donjem Kalemegdanu u kojem je tri dana bio izložen legendarni trofej Ture trofeja UEFA Lige šampiona koju predstavlja UniCredit. Svi posetioci ove izložbe su mogli da dožive jedinstvenu atmosferu koju sa sobom nosi ovo prestižno klupsko fudbalsko takmičenje i da se fotografišu sa poznatim trofejom. Tom prilikom je napravljeno oko 5.000 fotografija.

Povezana vest:  LIGA ŠAMPIONA, Stanojević zadovoljan žrebom

Beograd je bio ovogodišnja finalna stanica Ture trofeja UEFA Lige šampiona koju predstavlja UniCredit. Tokom ovog trodnevnog događaja glavni grad Srbije posetili su Luis Figo, zvanični ambasador UniCredita za UEFA Ligu šampiona i Rud Gulit, ambasador Ture trofeja UEFA Lige šampiona. Domaćin im je bio Stevan Dika Stojanović, nekadašnji osvajač ovog trofeja i ambasador UniCredit Banke za Turu trofeja u Srbiji.

Povezana vest:  Tijago: Čelsi zna kako se osvajaju najveći trofeji

Ljubitelji fudbala su imali priliku da se bliže upoznaju sa istorijom ovog evropskog fudbalskog takmičenja i da pogledaju fotografije i video snimke praćene multimedijalnim efektima koje su oživele najslavnije fudbalske trenutke sa najpoznatijim golovima i ostalim događajima za pamćenje na šampionatu. Istorijska kolekcija izloženih uspomena podsetila je sve na najveće šampione Kupa evropskih šampiona i njegovog naslednika, UEFA Ligu šampiona, dok su veliki ekrani omogućavali posetiocima da uživaju u magičnim prizorima prestižnog turnira.

Povezana vest:  Prosinečki promenio sedam igrača za meč sa Jagodinom

Tura trofeja UEFA Champions League koju predstavlja UniCredit ove godine je posetila Rusiju, i to San Petersburg i Moskvu, Kijev i Donjeck u Ukrajini, pre nego što je stigla do svoje poslednje stanice za ovu godinu, Beograda, na kojoj se zadržala od petka do nedelje. 93.000 posetilaca je ove godine posetilo Turu trofeja 2011, dok je u prethodne tri godine ovom događaju prisustvovalo 321.000 ljudi koji celu ovu priču čine uspešnom.