kim_kadasijan_njujork_parti

Pad popularnosti Kim Kardašijan i njenog rijalitija

 

Era zvezde televizijskih rijaliti emisija Kim Kardašijan i njene porodice je na zalalasku i poslednja istraživanja pokazuju da je došlo do velikog pada popularnosti do skora neprikosnovenih vladara američkih tabloida.

„Njujork post“ piše da je su tablodini nedeljnici JuEs Vikli, In Tač, Lajf and Stajl i OK magazin, imali za 18 odsto manji tiraž u novembru kada su na svoje naslovne stranice stavljali nekoga iz porodice Kardašijan.

Povezana vest:  Akcija u apotekama: uz Eucerin® Volume-Filler dnevnu kremu dobijate na poklon luksuzno mini pakovanje noćne kreme

Da li je u pitanju zamor od priče o njenom sedamdesetodnevnom braku sa (NBA košarkašem) Krisom Hamfrisom, ili je to prosto normalan put kraja do sada neobjašnjive popularnosti koju je imala, ne znamo, ali velika noćna mora zvana Kardašijan je pri kraju , navodi njujorški dnevnik. Pad popularnosti je primetan i među televizijskom publikom, koja je do skoro budno pratila rijaliti Keeping Up with the Kardashians u kome su kamere skoro 24-časovno snimale šta svaki od članova porodice radi.

Povezana vest:  Mg Mivela među tri najbolje na jednom od najvažnijih svetskih takmičenja flaširanih voda - Global Bottled Water Awards

Kim Kardašijan je dospela u žižu američke javnosti pre par godina, kada se na internetu pojavio njen privatni video snimak sa pevačem Rej Džejom. Ona je tokom prošle godine bila najplaćenija zvezda rijaliti emisija u Americi sa zaradom od šest miliona dolara.

Kao dokaz da je era Kardašijevih gotova, Njujork Post piše da kompanija Skečers koja pravi patike, čije je zaštitno lice u 2011. godini bila Kim Kardašijan, nije obnovila ugovor sa njom, već će se kao zaštitno lice te kompanije ove godine pojaviti pas buldog.

Povezana vest:  „Antico fest" u Delta Cityju