mphelips_

Head & shoulders i Majkl Felps zajedno za Olimpijske igre 2012 u Londonu
 
Najbolji plivač na svetu, Majkl Felps i svetski broj 1 brend u proizvodnji šampona „head & shoulders“ danas su objavili da pokreću „Oseti svežinu samopouzdanja“ kampanju u cilju proslave Olimpijskih igara – London 2012. „head & shoulders“ u saradnji sa Felpsom promoviše „Active Sport shampoo“ pa će tako Felps predvoditi reklamnu kampanju  „head & shoulders Olympic Games”.
Tokom više od 50 godina head & shoulders radi na tome da osigura ljudima da imaju sampouzdanje kako bi uživali u životu bez briga koje mogu biti prouzrokovane dobijanjem peruti.
Hanneke Faber, predsednik Global head & shoulders i Pantene izjavio je: “Znamo da na živote ljudi mogu negativno uticati brige prouzrokovane pojavom peruti. To može da dovede do sumnje u sebe i gubitka samopouzdanja.“
Uklanjanje tih sumnji i oklevanja su značajan faktor za jednog sportistu kakav je Felps, koji je izjavio: „Koristeći head & shoulders dobijam samopouzdanje koje mi je potrebno da budem najbolji u momentima koji su najvažniji u mom životu – u bazenu i u životnim situacijama.“
Rastuća kampanja samopouzdanja – deo P&G-og sponzorstva Olimpijskih igara reflektuje se na nove rezultate naručene od strane head&shoulders-a kako bi se razumela „psihologija uspeha“ koja stoji iza olimpijaca. Izveštaj, koji bi trebalo da bude potpun tokom ove godine, pokazuje da 81% sportista oseća da je podrška njihovih navijača važan faktor u ostvarivanju najboljih rezultata.
Da bi promovisali kampanju, head & shoulders i Felps pozivaju ljude širom sveta da pokažu podršku svojim nacionalnim sportistima na Fejsbukovoj stranici čija je US verzija promovisana danas a biće aktivirana u ostalim zemljama sveta nešto kasnije. Takođe, donacija za podršku deci da plivaju sa samopouzdanjem i žive zdravije deo je ove kampanje.
„Naše razumevanje za značaj samopouzdanja koje omogućava ljudima da uživaju u životu bez oklevanja je ono što nas motiviše da kreiramo „Wash in confidence“ kampanju. Mi želimo da pružimo inspiraciju i samopozdanje promovišući podršku sportistima i običnim ljudima putem Londona 2012.“- izjavio je Faber.
Majkl Felps veruje da je kampanja značajna jer pomaže sportistima da prevaziđu sumnje u svoje mogućnosti. On je tokom ručka govorio o svom ličnom iskustvu u vezi sa time.
„Tokom svoje karijere shvatio sam da je samopouzdanje jedan od najvažnijih faktora za uspešan nastup. Ako postoji ikakva sumnja ili negativnost, onda nećete biti uspešni koliko biste zaista mogli u tom trenutku. Da biste postigli najbolji razultat, morate biti stoprocentno uvereni u sopstvene mogućnosti, morate biti samouvereni a dobijanje podrške od strane navijača širom sveta svakako je svakako od velikog značaja.“- naglasio je Felps.
Head & shoulders istraživanje pod nazivom „Psihologija uspeha“ je takođe otkrilo značaj „ doterivanja za zlato“ koje nam govori da 64% sportista smatra da ako izgledaju dobro na takmičenju oni ostvaruju bolji rezultat. Zbog koincedencije sa kampanjom, head & shoulders im nudi šampon pod nazivom „Active Sport“.  Ovaj šampon sadrži sastojke blagotvorne za kosu i teme, dajući vam čist, prelep izgled kose uz oslobađanje od peruti. Napravljen je za svakodnevnu upotrebu, bez obzira da li ste tog dana na terenu ili ne.

 

Povezana vest:  OKS I VOJVOĐANSKA BANKA POKRENULI AKCIJU „SLIKAJ SE SA SREĆKOM“