Hair_relaxer-_Applied_Research

L’ORÉAL OTVORIO GLOBALNI CENTAR ZA ISTRAŽIVANJE KOSE

Isključivo posvećen kosi, L’Oréalov istraživački centar se nalazi na čelu mreže od šest regionalnih centara raspoređenih širom sveta. Ovaj centar koristi najsavremeniju automatizaciju i alate koji vode ka inovacijama i novim otkrićima.

Kako bi ispunio izuzetno raznolike potrebe svojih potrošača kada je u pitanju lepota i nega kose, L’Oréal je objavio otvaranje svog Globalnog centra za istraživanje kose koji se nalazi u Sent-Uanu (fr. Saint-Ouen) kod Pariza. Programi istraživanja i inovacija (research & innovation – R&I) u ovom centru posvećeni su isključivo profesionalnoj nezi kose koja uključuje bojenje, negu (šamponi, balzami), stilizovanje (sprejevi, gelovi, voskovi) uvijanje, ravnanje ili ispravljanje kose.

Investicija od 100 miliona evra

Jedno od najvećih ulaganja u istoriji L’Oréal-ovog odseka za istraživanja i inovacije, centar površine od 25 000 m2 ima 500 zaposlenih. Među njima se nalaze hemičari, fiziko-hemičari, optičari, naučnici koji su stručnjaci za materijale, metrolozi, reolozi, informatički stručnjaci i statističari. Arhitekturom i opremom koje su koncipirane tako da omoguće međusobnu saradnju, razmenu i prenošenje veština, ovaj istraživački centar svojim stručnjacima pruža priliku da rade u prijatnom i visoko kvalitetnom okruženju koristeći metode i alate budućnosti.

Povezana vest:  MIKSEROV "DESIGN MARKET" U ZNAKU JESENI

Tehnologija u prvom planu: automatizacija, modeliranje i senzorna procena

Najsavremenija tehnologija i ambiciozni, efikasni alati omogućavaju istraživačima da prošire opseg svog rada i istraže beskrajne mogućnosti koje im nudi nauka na poljima kreiranja i evaluacije formula. Primera radi, uz pomoć robota oponaša se nanošenje proizvoda na kosu ili pripremaju formule koje štede vreme. Tako je, na primer, robot za automatsko vaganje do sada izvagao skoro milion uzoraka boja za približno 100 000 formula koje zahtevaju testiranje.

Originalni numerički alati za modeliranje koriste već dobijene podatke, procenjuju virtuelne formule kako bi dalje bile razvijane samo one za koje postoji najveća verovatnoća da će ispuniti potrebe potrošača.

Pored tehničke efikasnosti koja se naučno dokazuje, proizvodi izazivaju i emocije. Kako bi se izmerila emotivna komponenta performansi proizvoda, u istraživačkom centru razvijena je ekspertska senzorna procena koju sprovodi pedeset stručnih tehničara i utvrđene su procedure pomoću kojih se nadzire ponašanje potrošača i beleže njihova osećanja.

Povezana vest:  OTVOREN JE ŠOPING CENTAR KARABURMA

Sve tako sakupljene informacije u ovom globalnom centru i u šest regionalnih centara primenjuju se u proučavanju kose i doprinose otkrivanju novih inovativnih procesa.

Globalni centar kao glavni u mreži regionalnih centara širom sveta

Istraživački centar u Sent-Uanu se nalazi na čelu globalne mreže šest regionalnih centara za istraživanja i inovacije (R&I) i sedište je Međunarodnih odseka za bojenje, negu i stilizovanje kose. Čelni ljudi ovih odseka definišu inovativne strategije za svaki tip tretmana kose širom sveta. Tih šest regionalnih centara se nalaze u Japanu, Kini, Indiji, Americi, Brazilu i Francuskoj.

Šest regionalnih centara za kosu imaju takođe i dvostruku misiju: tumačenje inovativnih strategija koje identifikuje istraživački Centar u Sent-Uanu i njihovo prilagođavanje specifičnim osobinama svakog od tih tržišta kao i otkrivanje novih proizvoda koji ispunjavaju potrebe potrošača na lokalnom nivou. Sa druge strane, i lokalne inovacije se mogu preneti na internacionalni nivo posredstvom procesa koji se odvijaju u obrnutom smeru (takozvane «reverzne inovacije»).

Povezana vest:  Počinje lociranje divljih deponija na Fruškoj gori

Globalni istraživački centar i šest regionalnih centara ujedno doprinose osvajanju novih tržišta i izvora rasta, a kao takvi i strateškom cilju L’Oréal Grupe – pridobijanju  milijarde novih potrošača. Žan-Pol Agon (Jean-Paul Agon), predsednik i generalni direktor L’Oréal-a je rekao: «Istraživački centar u Sent-Uanu predstavlja pravi primer naše strategije koja za cilj ima da lepotu učini univerzalnom. To je neophodno zasnovati na dubokom razumevanju potreba i težnji potrošača, kako bismo ponudili proizvode koji odgovaraju različitim kulturama, navikama i kupovnoj moći  žena i muškaraca širom sveta.»

Dodatak – KLJUČNE TAČKE

Istraživanja i inovacije (R&I) L’Oréal-a u 2011. godini

721 milion evra

613 patenata

3.670 zaposlenih

55% sirovina za proizvode je biljnog porekla (u 2011. godini)

45% novih sirovina koje su upotrebljene je u skladu sa principima ekološke hemije

Globalni Centar za Istraživanje Kose

Centar isključivo posvećen kosi

Ulaganje od 100 miliona evra

30 disciplina na površini od 25.000 m2

500 zaposlenih

PHOTO : Copyright @L’Oréal

 

{vsig}LOREAL_CENTAR{/vsig}