„Ford“ lansirao novi „figo“ za indijsko tržište
Americki „Ford“ danas je lansirao prvi model za indijsko tržište, kompaktni automobil „ford figo“, u nastojanju da obezbedi veći udeo u prodaji na tom tržištu sa najvećom stopom rasta u Aziji, prenele su agencije.
„Fordov“ kompaktni automobil sa četvroro vrata, koji se izrađuje u njegovoj fabrici u indijskom Čeneju, je i po izradi i po ceni specijalno urađen za najšire tržište Indije, gde prihod po glavi stanovnika iznosi 43.750 rupija (960 dolara).
Luksuzni sedan „figo“ je dug 3,8 metara i širok 1,7 metara, čime je donekle olakšan prolaz prezagušenim putevima, a njegova početna cena je 349.900 rupija (7.690 dolara).
„Ford“ namerava da vozila izrađena u Indiji izvozi i to, najpre u Južnu Afriku.
„Ford“ je prvi put pokazao novi automobil „figo“ u Indiji krajem minule godine, čiju osnovu čini prethodna generacija „fijeste“, a inspirisan je modelima „kuga“ i „ford C-maks.“
„Fod“ je u fabriku u Čeneju uložio dodatnih 500 miliona dolara, kako bi povećao kapacitete na 200.000 vozila godišnje i proizvodnju benzinskih i dizel motora.