Adel nije uspela da rasproda britanski Vogue
Ona je jedna od najpoznatijih pevačica sveta sa rekordnom prodajom albuma, ali izuzetna popualrnost u muzici ne znači i popularnost u modnoj industriji.
Naime, magazin Vogue, čiju naslovnicu krasi britanska muzička zvezda Adel, jedan je od najlošije prodavanih u istoriji ovog modnog časopisa, otkrila je urednica Aleksandra Sulman.
Tokom jednog razgovora u Londonu, Sulman je priznala da slava ne znači nužno i dobru prodaju.
-Adel je jedna od najpoznatijih žena sveta, ali je naslovna strana s njenim likom jedna od naših najlošije prodavanih ikada. Verujem da se čitaoci moraju povezati sa osobom na naslovnici, bez obzira na to kako ona izgleda – rekla je urednica Voguea.
Izgleda da muzičke zvezde nisu privlačne čitalačkoj publici Voguea, jer su se izdanja, na čijim su se naslovnicama pojavljivale, zabeležila lošu prodaju.
-Naše najprodavanije izdanje je bio naš hiljaditi broj, na njegovoj naslovnici nije bio niko, ali su kupci mogli videti svoj odraz na sjajnom papiru. To vam puno govori – otkrila je Sulman.