SELEKTOR_RADISA_CUBRIC

Selektor Radiša Čubrić odgovorio Branku Ostojiću predsedniku BK Radnički
 
Selektoro Radiša Čubrić, koga je u podužem obraćanju medijima oklevetao predsednik BK Radnički iz Kragujevca  Branko Ostojić nezadovoljan izborom drugog vozača za OI, poslao je “obrazloženje zašto je odredio za OI Gabora Kasu i odgovor predsedniku Radničkog na klevete”.
U podužem tekstu, koji prenosimo uz izvesna skraćenja, Čubrić kaže:
“Odluku o drugom vozaču sam doneo posle dugo razmišljanja, ali bez ikakve predrasude ili lične osvete kako tvrdi Ostojić, već najčasnije i najpoštenije što sam mogao i to znaju i reprezentativci. Odlučio sam da to bude Kasa,  jer je najviše zaslužio, a evo i zašto:
1 – Nije tačno da je Der iz kragujevačkog Radničkog  najviše zaslužan za odlazak na OI po bodovima UCI posle Stevića, jer je drugi vozač Gabor Kasa. Gospodin Ostojić očigledno ne zna UCI pravila bodovanja, jer je na rang listi odmah iza Stevića Gabor Kasa sa 150 osvojenih bodova u 2011.
2 – Der  je imao najviše šanse do pre mesec dana i uvek sam ga stavljao u prvi plan. Ali njegova bolest i loš pripremni period (za prireme su najodgovorniji ljudi iz Radničkog) odveo ga je od drugog mesta. Odlagao sam odluku zbog Dera da bi eventualno ušao u formu i izborio mesto, ali ni posle priprema to se nije desilo i morao sam da ga otpišem.
Što se tiče Nebojše Jovanovića iz kragujevačkog Radničkog, koga izuzetno cenim kao vozača i čoveka, sam je sebe otpisao još pre početka sezone. U decembru 2011. mi je rekao da i nije baš zainteresovan za olimpijske igre i da se sprema za trku “Kroz Srbiju” i druge trke gde ima dobrih premija. U martu je bilo i malih nesporazuma, jer je izjavio da ga ne zanima ni reprezentacija. Tada  su svi olimpijski kandidati već bili  prijavljeni i  radili po planu priprema i jedino vozači Radničkog nisu dali da niko prati njihove treninge i programe. Razlika između njega i Kase je bila minimalna i smatram da bi Kasa završio u prvih 10 trku “Kroz Srbiju” da se nije razboleo. Napominjem da 18. mesto Jovanovića na trci “Kroz Srbiju” nije neki veliki rezultat i jak razlog da se menja spisak u OK koji je, već tada, zahtevao da objavim drugo ime .
Hasanović je imao lošu sezonu ali najviše zbog pada u Rusiji i trenutno  je u odličnoj formi. Hasanović je tip vozača za begove i za brdsku vožnju, ali da u Londonu ne bi imao šta da traži! Ostojić pominje njegovo srebro na državnom šampionatu, a u stvari Hasanović je bio tek treći iza Stevića i Kozomare. Ako je i po tome onda je Kozomara trebao ići, ali to nije merilo i Ostojić samo pokazuje svoje neznanje o biciklizmu, treningu i trkama!
Ostojić je, ovakvim svojim obraćanjem, oklevetao i Stevića i potcenjivao njegove rezultate prozivajući me da forsiram Kasu. Smešno i patetično! Nisam nameravao da mu odgovorim, ali želim da zaštitim Stevića koji je potvrdio da je naš najbolji vozač u poslednjoj deceniji i da jedini, trenutno, može da napravi veliki rezultat na svetskoj sceni od ove generacije! Kasa je, sa duge strane, sa Stevićem jedini vozio ove godine sa pro- tour vozačima kojih će biti mnogo i u Londonu.
Odluku sam doneo časno i pošteno, dostojanstveno bez ikakvih predrasuda ili kako reče Ostojić “protiv njega”. Kragujevac kao grad je dosta dao za sport i to je lepo i treba podržati i grad i Ostojića, koji, na žalost, očigledno  još nije dorastao funkciji koju obavlja. Za mene biciklizam je život i posvetio sam mu sve. Pored toga što radim kao selektor, vodim i klub u Kraljevu na šta sam ponosan, jer svi članovi su iz Kraljeva i stvaram jednu dobru generaciju predvođenu trenutno najboljim juniorom u državi i verovatno na Balkanu, što izgleda smeta Ostojiću.
U Radničkom u svim kategorijama nema nijednog vozač iz Kragujevca što je stvarno sramota, pa onda kleveće i moj klub a na društvenihm mrežama i vrbuje moje mlade vozače koji kod mene imaju daleko veću perspektivu nego u Radničkom.
Hasanović i Jovanović su bili moji gosti i vozači u Americi i ostali smo dobri prijatelji i ne želim da da se to pokvari, jer naš sport je težak i krvav! Svakome ko bude vredeo u Srbiji u ovom sportu mogu samo da pomognem, bez obzira u kom je klubu kao što sam uradio za Zekavicu. Kada se bude pojavio prvi vozač iz Radničkog spreman za velika dela i talentovan, neka mi se slobodno javi za pomoć. Ljudi iz Radničkog moraju sportski da prihvate realnost i istinu i da se pomire da su sami odgovorno za loše rezultate i formu vozača, a to sto su šampioni države je normalno jer nije ni bilo nekih jačih drugih ekipa i skoro svi vozači iz Srbije su prešli u Radnički osim Stevića i Kase koji voze u Turskoj.
Drago mi je što je Upravni odbor BSS jednoglasno podržao moj izbor. Laž je i da sam prvo obavestio medije. O drugom olimpijcu prvo sam obavestio Stručnu komisiju BSS, potom kancelariju BSS i na kraju medije”.
Selektor Čubrić trenuto vodi reprezentaciju na trci u Sibiu u Rumuniji. Ovim “Info centar malih sportova” završava polemiku na relaciji Ostojić – Čubrić.

 

Povezana vest:  Jovan Zekavica 42. mladi vozač na „Tur of Gila“ u SAD