Drugi rođendan SAMPLE
Fanky lideri
SAMPLE, sekcija mladih lidera, proslavila je drugu godinu uspešnog postojanja i rada u okviru Srpske asocijacije menadžera. U prelepom ambijentu restorana Supermarket, u četvrtak 5. jula održan je panel pod imenom „Fanky lideri“, u kome su svoje bogato radno iskustvo predstavili uspešni mladi menadžeri: Milovan Dević, direktor kompanije Mercedes benz Srbija i Crna Gora, Nataša Đurđević, Marketing Activation Excellence Director CSE BU u kompaniji Coca Cola i Jovan Šarenac, izvršni direktor kompanije Henkel.
Mladim „semplovcima“ koji su već dve godine u asocijaciji, ali i onim budućima, ovi mladi menadžeri su jednoglasno poručili da nadu za uspeh i zaposlenje uvek imaju oni koji veruju u sebe i kojima zacrtani cilj, predstavlja osnovnu vodilju kroz život.
U svom izlaganju, Milovan Dević je istakao, da mu je karijera počela kao i mnogima, od asistenta prodaje, preko menadžera, sve do pozicije direktora. Iako se dva puta vraćao u kompaniju, Milovan je uvek radio i više nego što su od njega tražili i tako sa lakoćom ispunjavao plan prodaje i sva očekivanja. Danas, ovaj mladi menadžer smatra da je tržište Srbije malo, ali da za prave i vredne ljude uvek ima posla, jer se motivisanost i upornost prepoznaju već prilikom prvog razgovora za posao.
Marketing Activation Excellence Director CSE BU u kompaniji Coca Cola, Nataša Đurđević, je diplomirala 1993. godine, a samo tri godine kasnije se pridružila ovoj kompaniji kao „obećavajući kadar“. Nataša ističe da je u Coca Coli prvo naučila da je na poslu iznad svega bitno strpljenje. Kao i Milovan, Nataša se takođe dva puta vraćala u kompaniju u kojoj je do sada promenila više od sedam pozicija uz konstantan napredak. Prisutnima je poručila da nikad ne odustaju od svojih želja i da čvrsto veruju u sebe.
Izvršni direktor kompanije Henkel, Jovan Šarenac, je svoju karijeru započeo kao prodavac u autoindustriji, da bi se u hemijskoj industriji najpre oprobao u državnom preduzeću Duga, a poslednjih 10 godina sa uspehom radi u Henkelu. Mladim liderima je poručio da se ključ uspeha nalazi u obrazovanju. Šarenac je još istakao da je među retkima primljen kroz oglas u novinama, ali da je i to moguće i da se nada da će njegov primer ohrabriti mlade ljude da veruju u sopstveni kvalitet, jer veze nipošto nisu uvek garant za kvalitet kadra čega su prema njegovim rečima svesni i poslodavci.