Marc_Pritchard,P&G,_Timo_Lumme,_Paula_Radcliffe_i_Robbie_Grabarz

Procter &Gamble saopštio globalni plan podrške razvoju sporta za mlade uz donaciju od 25 miliona dolara
 
Kompanija Procter & Gamble, svetski partner Olimpijskih igara danas je saopštila svoj plan pomoći od 25 miliona dolara kako bi se zahvalio mamama, ulaganjem u razvoj sporta za mlade širom sveta, a sve to kao deo desetogodišnjeg partnerstva sa Međunarodnim olimpijskim komitetom.
“Na samom početku naše kampanje “Hvala ti mama” pitali smo mame širom sveta kako možemo najbolje da im pomognemo i jednoglasan odgovor je zvučao: “Podržite razvoj sporta za mlade jer tako pomažete i mamama da odgaje zdravu i srećnu decu. Rešili smo da ne podržimo samo mame olimpijaca, već svaku mamu koja čini sve kako bi svom detetu obezbedila što bolji život”, izjavio je Marc Pritchard, globalni brend menadžer P&G-a.
“Uz pomoć naših vodećih brendova kao što su Pampers®, Tide®, Gillette® i Pantene® već smo dostigni naš cilj – povećanje prodaje za  5 miliona dolara u 2012.godini. Više od 6 miliona dolara obezbeđeno je za podršku razvoja sporta, školsku opremu, fondove i stipendije za mlade, kao i za letnje kampove širom sveta. Današnjim saopštenjem izneli smo desetogodišnji plan partnerstva sa Međunarodnim olimpijskim komitetom koji ima za cilj da pruži priliku deci širom sveta da se upoznaju sa  sportskim i olimpijskim vrednostima”, dodao je Marc Pritchard.
Jacques Rogge, predsednik Međunarodnog olimpijskog komiteta ovom prilikom izjavio je: “Drago mi je što je P&G uspostavio svetski program podrške razvoju sportu i sa zadovoljstvom prihvatam saradnju sa njima koja će trajati do Olimpijskih igara 2020.godine. Kao svetski partneri Olimpijskih igra, P&G će unaprediti živote mnogo ljudi kroz sport, pogotovo živote mladih. Ulaganje u razvoj sporta za mlade od ključnog je značaja za buduće olimpijske poduhvate.”
Britanka Kerri Walsh, vlasnica zlatne medalje sa ovogodišnjih Olimpijskih igara, podržala je otvaranje P&G fonda za mlade u Velikoj Britaniji i bila je deo Pampers kampanje kako bi inspirisala bebe duhom igre.
“Sport je igrao značajnu ulogu u mom životu od ranog detinjstva, i kao majka sigurna sam da je sport bitan kako bi moje dete imalo zdrav i lep život. Podrška današnjim malim sportistima je veoma važna, bez obzira da li se spremaju da jednog dana učestvuju na Olimpijskim igrama ili ne. Igra pomaže bebama da se razviju, baš kao što sport omogućava deci da nauče bitne životne lekcije, i zaista mi je čast da podržim P&G i Pampers® u njihovoj misiji podrške razvoju sporta za mlade”, izjavila je Kerri Walsh.
Engleska olimpijska šampionka, Paula Radclife dala je svoj doprinos P&G kampanji u Insbruku gde je bila i govornik: „ Iskreno verujem da je sport veoma bitan u odrastanju svakog deteta. Ne samo da je korisno baviti se sportom zbog zdravlja, već i zbog izgradnje samopouzdanja, ličnih kvaliteta, timskog duha i postizanja boljih rezultata u školi. Kao majka, znam da se sve to gradi još tokom detinjstva. Igra je veoma važna u razvoju beba, uz sport dete raste srećno, te sam zadovoljna što ću doprineti  P&G- u i brendu Pampers u njihovoj nameri da pomognu mamama i porodicama širom sveta.”
Američki olimpijac Tyson Gay podržao je Gillette kampanju “Get Started.”
“Od malena sport mi je u krvi, još kao dete strast prema sportu su mi usadili roditelji i moja baka, a kasnije se to nadogradilo kroz školovanje. Podrška porodice koju sam imao kao mali bila mi je od izuzetnog značaja na mom putu da postanem vrhunski sportista. Verujem da svako dete zaslužuje da ima istu podršku kako bi ostvarilo svoj sjajan start”, rekao je olimpijac Tyson Gay.
Engleski olimpijac i nosilac bronzane medalje Robbie Grabarz dao je svoj doprinos P&G  kampanji i ukazao je na važnost pomaganja koju je on imao od svojih heroja u detinjstvu.
“Važno je podržavati mlade sportiste, te je meni čast da budem deo P&G kampanje koja pomaže mlade sportiste. Bez podrške sportista Roger Black, Steve Backley i Ron Pickering fondacije ja danas ne bih bio nosilac bronzane medalje.”
Marc Pritchard, sumirao je na kraju konferencije:” Važno je investirati u mlade sportiste, podržati njihove porodice, i tako im pomoći da sutra postanu olimpijski šampioni.”
„Hvala ti mama“ kampanja oživela je u javnosti još u aprilu mesecu, i trajaće od avgusta. P&G brendovi prodavali su se tematski u duhu Olimpijskih igara u čak više od 4 miliona prodavnica širom sveta.

 

Povezana vest:  Promocija Adria Media PR Agencije