2012_10_12_Chevrolet_i_SOS_Djecja_sela

Chevrolet donirao 250.000 evra SOS Dečijim selima

Chevrolet je obnovio evropsko partnerstvo sa SOS Dečijim selima kroz dodatnu donaciju od 250.000 evra nezavisnoj organizaciji za pomoć deci u 2012. godini.

„Chevrolet veruje da je svaki dan prilika da uradimo nešto sjajno“, kaže Suzan Dokerti, predsednik i upravni direktor kompanije Chevrolet Europe. „Chevrolet namerava da se približi deci u SOS Dečijim selima, ne samo kroz donacije, već i tako što će preuzeti aktivnu ulogu u svakodnevnom životu te dece.“

Ispunjavanje obećanja

U godini u kojoj Chevrolet slavi stogodišnjicu postojanja, Chevolet program „Točkovi za decu“ donirao je 103 automobila SOS Dečijim selima u Evropi, Mongoliji, Izraelu, Uzbekistanu, Južnoj Africi i Lesotu – kako bi se pojačala mobilnost dece koja su u njihovom staranju i njihovih saradnika. Ovi automobili su pomogli porodicama u preko 80 SOS Dečijih sela, gde je mobilnost od suštinske važnost za podršku deci. Pogledajte video.

Povezana vest:  Osam plesnih grupa plesaće za Mašu Artiko u nedelju

Zaposleni u Chevrolet-u su prihvatili program za mobilnost i partnerstvo sa SOS Dečijim selima, i podržali su veliki broj novih aktivnosti u 2012. godini:

Sponzorski program vredan 110.000 evra u 11 zemalja centralne i istočne Evrope za finansiranje svakodnevnih potreba dece. Radeći sa SOS Dečijim selima u 11 zemalja, kompanija Chevrolet Central and Eastern Europe je ovog septembra pozvala decu i mlade iz SOS Dečijih sela u tim zemljama da dođu na trodnevni letnji kamp na plaži u Opatiji, u Hrvatskoj.

U Belgiji, Italiji i Grčkoj, Chevrolet je sponzorisao instalaciju solarnih panela na kuće u SOS Dečijim selima, koje će vremenom smanjiti troškove električne energije u selima. U Belgiji, dilerstva i kompanija Chevrolet takođe doniraju 10 evra od svakog novog automobila koji prodaju. Ako je automobil finansiran, GMAC Inc. takođe donira 5 evra. U Italiji, dilerstva i Chevrolet su zajedno podržali instalaciju solarnih ploča.

Povezana vest:  Mid Europa kupuje Bambi, Imlek, Knjaz Miloš...

Chevrolet filijala u Španiji podržala je izgradnju SOS obdaništa na Kanarskim ostrvima kroz donaciju prodajnih salona sakupljenu od svakog prodatog automobila.

Inicijativa podržana od strane Chevrolet filijale u Italiji je obezbedila da majke i deca iz SOS Dečijih sela prisustvuju koncertima Ticijana Fera u Milanu i Veroni, održanim u sklopu njegove turneje.

Fokusiranje na porodične trenutke

Trenuci čine porodice: od priče pred spavanje, porodičnog obroka ili letovanja, svakodnevni porodični trenuci deci donose nezaboravna iskustva koja im pokazuju da su voljeni i da tu pripadaju.

Ove trenuci, koje SOS Dečija sela trentuno naglašavaju u globalnoj kampanji, se mogu čuti među yaposlenima u kompaniji Chevrolet Central and Eastern Europe kada ih upitate šta je njihovo detinjstvo učinilo posebnim. Njihov najčešći odgovor– „putovanje za letnji odmor“, je reprodukovano za decu SOS Dečijih sela, jer su zaposleni u ovim institucijama organzovali trodnevni letnji kamp u Hrvatskoj! Za mnogu decu ovo je bilo prvo putovanje van granica njihove zemlje ili njihov prvi let avionom. Na plaži su uživali u sunčanju, sportovima na vodi, igrama na plaži i trkama na dušecima na moru. Pogledajte video.

Povezana vest:  Dalibor Arsić najbolji Costa Coffee Barista u Srbiji

„Moje sećanje na naš dan na plaži je spremljeno u kutiju, a ta kutija će biti spremljena u mom srcu. Otvoriću tu kutiju kada dođu teška vremena“, rekao je Gabrijel koji živi u SOS Dečijem selu u Rumuniji, nakon njegovog iskustva u letnjem kampu.