kalemegdan

Beograd na Svetskom sajmu turizma u Londonu – WTM 2012
 
Turistička organizacija Beograda, tokom objedinjenog nastupa na Svetskom sajmu turizma -World Travel Market 2012, koji se od 5. do 8. novembra održava u Londonu, predstavlja turističku ponudu Beograda i najavljuje internacionalnu kampanju proslave Nove godine 2013 u Beogradu.
U skladu sa ovogodišnjom temom nastupa – kultura, Turistička organizacija Beograda predstavlja predstavnicima turističke privrede aktuelnu turističku ponudu Beograda sa akcentom kulturne i urbane sadžaje, kulturno nasleđe prestonice, institucije i manifestacije, kao i City Break ponudu kratkog gradskog odmora i različite mogućnosti za dolazak i boravak u Beogradu.
Na konferenciji za novinare održanoj 6. novembra u press centru WTM, kojoj je prisustvovalo oko 40 novinara britanskih medijskih kuća medju kojima su The Times, The Guardian, Independent, Travel Trade Gazette, Metro, kao i generalni sekretar Svetske turističke organizacije, gospodin Taleb Rifai, Turistička organizacija Beograda najavila je internacionalnu promotivnu kampanju „Beogradski novogodišnji vikend“ povodom predstojeće proslave Nove godine u Beogradu.
Kampanja će otpočeti javnim pozivom za učešće u internacionalnom takmičenju za odabir slogana Novogodišnjih praznika, i realizovaće se u saradnji sa Sekretarijatom za kulturu, BELEF centrom i Studiom Orange, uz podršku Grada Beograda.
„Uputili smo globalni poziv za osmišljavanje kreativnih rešenja za novogodišnji slogan kako bi učesnici pre svega uvrstili Beograd kao svoju sledeću destinaciju, ali i u cilju promocije turističke ponude Beograda za vreme Novogodišnjih praznika“, izjavio je Dejan Veselinov, direktor Turističke organizacije Beograda.
Na WTM, jednom od najvažnijih medjunarodnih sajmova turizma, na kom se ove godine predstavlja oko 5.000 izlagača iz gotovo 200 zemalja, Turistička organizacija Beograda nastupa zajedno sa Turističkom organizacijom Srbije.

 

Povezana vest:  Ivica Đurđević, dobitnik priznanja “30 ispod 30”