selena_adidas

Modna ikona Selena Gomez  dizajniraće adidas NEO kolekciju
 
Los Anđeles probudio se danas uz šašave jarko zelene postere i banere razapete po čitavom gradu. Glumica, pevačica i dizajnerka Selena Gomez i grupa tinejdžera proslavili su njeno novo partnerstvo sa brendom adidas NEO.
Nestašne i zanimljive ludorije razigrano su saopštavale da je tinejdžerski lajfstajl brend, adidas NEO, dodelio Seleni Gomez ulogu nove svetske ikone stila i gostujuće dizajnerke kroz trogodišnje partnerstvo, do kraja 2015. godine.
Selena će, počevši od kolekcije jesen/zima 2013, dizajnirati i učestvovati u razvoju novih kolekcija. Ona će biti zaštitno lice svih sezonskih kolekcija i pojavljivaće se u medijima, kao i u reklamnim kampanjama, od februara naredne godine.  Selena će izabrati svoje omiljene komade garderobe i na taj način će sa svojim fanovima deliti svoj lični stil.
Selena Gomez kaže da je adidas NEO sasvim novi brend za tinejdžere, predstavlja stil zanimljiv i lagan za nošenje i da je za nju savršen.
-Srećna sam zbog ovog partnersta jer NEO zaista brine o stilu, a ujedno se i zabavlja sa modom, tako da mi omogućava da budem svoja. To je nešto što mi je oduvek bilo veoma bitno, kao i mojim fanovima, da znaju da mogu da nađu svoj izraz dok nose odeću koju žele, a koja im je i udobna – ushićeno je rekla Gomez.
Fanovi mogu da vide kako Selena luduje na ulicama Los Anđelesa na  www.facebook.com/adidasneolabel, gde imaju i priliku da se takmiče u kvizu i ukoliko pobede dobijaju mogućnost da upoznaju Selenu u okviru NEO modnog događaja, koji će biti održan u februaru naredne godine u Nju Jorku. Na fejsbuk, fanovi će dobiti priliku da odgovore na pitanja na temu filma o Seleninom ludovanju i tako osvoje plaćen put za dve osobe, u Njujork, gde će upoznati Selenu.

 

Povezana vest:  DIS okupio najveće domaće brendove i započeo kampanju  „Domaći zadatak: Kupi domaće“