HEINEKEN resizeJoš malo vremena je ostalo za dizajniranje nove Heineken boce budućnosti, konkurs otvoren za prijave do 1. marta 2013.

Dizajn i inovacije oduvek su bili od ključne važnosti za Heineken brend. U skladu sa tim, drugu godinu za redom Heineken je pokrenuo globalno takmičenje za mlade dizajnere, u cilju izbora vrhunskog dizajna za Heineken 2013/2014 Limited Edition bocu budućnosti. U prvih mesec dana trajanja, „Remix Future Bottle Design“ konkurs inspirisao je mnoge kreativne talente širom sveta da daju lični pečat ovom prepoznatljivom svetskom brendu, a među najaktivnijima su i predstavnici iz Srbije. Dosadašnje interesovanje domaćih dizajnera za konkurs pozicioniralo je Srbiju u prvih 10 država po pristiglim prijavama na globalnom nivou.
Budući da Heineken proslavlja svoj jubilej 140. godina na jedinstven način, učesnici ovogodišnjeg konkursa imaju slobodu da se igraju i kombinuju stotine istorijskih vizuala brenda, koji se nalaze na adresi www.yourfuturebottle.com. Kao i prošle godine, i ove godine, neke od najuticajnijih ličnosti iz oblasti kulture i dizajna činiće stručni žiri, a najkreativnija rešenja, ukupno njih trideset, biće izložena na Milanskoj nedelji dizajna u aprilu 2013. godine. Pobednički dizajn krasiće ekskluzivno Limited Edition pakovanje koje će se naći u prodaji od decembra 2013. godine

Povezana vest:  Novac za pomoć Kraljevu