Nova Opel Cascada stigla u Srbiju – Glamurozni kabriolet za sva godišnja doba
Opelov najnoviji luksuzni kabriolet, Cascada, stigao je u Beograd samo dve nedelje nakon svetske premijere na Salonu automobila u Ženevi. Posetioci Beograskog salona imaju ekskluzivnu priliku da vide novu Cascadu na Opelovom štandu u Hali 4. Cascada je luksuzni četvorosed sa elegantnom izduženom siluetom i visoko-kvalitetnim mekim krovom. Pozicionirana na vrhu Opelove proizvodne linije, Cascada je kabriolet srednje veličine koji se izdvaja po svojoj privlačnosti, prvoklasnim tehnologijama i mnogim opcijama koje nudi. Na posebnoj konferenciji za novinare, Opel Cascada je danas predstavljena domaćoj stručnoj javnosti.
Voditeljka Aleksandra Jeftanović je istakla da poseban automobil, kao što je Opel Cascada, zaslužuje i posebnu promociju, a direktor Opela, gospodin Ivan Kekić, pozdravio je prisutne rečima: “Jako smo ponosni što na 51. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu možemo da vam predstavimo i četvrtu premijeru. Već ste upoznali Opel ADAM-a, naš mali gradski automobil. Tokom proteklih sajamskih dana privukao je veliku pažnju, ne samo medija, već i posetilaca i potencijalnih kupaca. Za Opel Mokku uveliko stižu narudžbine širom Evrope, a mislim da će i na našem tržištu biti glavna zvezda u SUV segmentu. Predstavili smo vam i poslednjeg člana Astra porodice, elegantnu limuzinu. Ali najekskluzivniji model smo ostavili za poseban dan i posebnu promociju. Jer naša Cascada je zaista jedinstvena. Stigla je u Beograd samo dve nedelje nakon svetske premijere na Salonu automobila u Ženevi, gde je izazvala apsolutno oduševljenje posetilaca, a iste reakcije smo primetili i ovde,“ rekao je gospodin Kekić.
Već na prvi pogled je jasno da Cascada nije samo lep, već i funkcionalan i komforan automobil. Zapravo, sa Cascadom je Opel napravio jedan radikalan zaokret – tokom prethodne četiri decenije Opelovi otvoreni modeli bili su konstruisani na bazi kompaktne Astre i Kadetta. Za razliku od njih, Cascada oživljava glamurozne 1950. i 1960. godine. U ovom periodu Opel je proizvodio mnogo veće kabriolete, poput Kapitäna i Rekorda. “Cascada poseduje retro šmek upakovan u moderan dizajn i obogaćen tehnološkim inovacijama. Međutim, ona se izdvaja i po još jednoj karakteristici kojoj kupci možda i najviše pridaju značaj. To je, naravno, cena. Nijedan mejnstrim proizvođač nije ponudio kabriolet srednje veličine po pristupačnoj ceni, sve do sada. Zato verujemo da će Cascada privući kupce koji su se do sada opredeljivali za premijum modele, ali i veliki broj novih kupaca koji su oduvek sanjali o vožnji na otvorenom, ali nisu imali dovoljno pristupačnu, prostranu i funkcionalnu alternativu,“ naglasio je gospodin Ivan Kekić, a potom je i predstavio glavne karakteristike najnovijeg Opelovog kabrioleta. Na kraju konferencije za novinare, Aleksandra Jeftanović je otkrila iznenađenje za sve prisutne koji su na konferenciju došli Opelovim vozilom. Verni vozači bili su nagrađeni besplatnim servisom za svoja Opel vozila.
Opel Cascada pruža snažno iskustvo u vožnji sa veoma čvrstom karoserijom, unapređenim prednjim HiPerStrut vešanjem – prvobitno razvijenim za visoko-performantnu Insigniju OPC – i FlexRide adaptivnim sistemom kočenja. Svi putnici u ovom automobilu mogu da uživaju u vožnji na otvorenom vazduhu zahvaljujući prvoklasnom mekom krovu koji se otvara na dugme za 17 sekundi u vožnji pri brzini do 50 km/h ili preko daljinskog upravljača kad se auto na kreće. Premijum karakteristike kao što su električni zatezači sigurnosnih pojaseva, električni sistem za lak ulazak (Easy Entry), ekskluzivna Nappa koža i tapacirana, ventilirana, ergonomski dizajnirana sedišta kao i veliki broj bezbednosnih sistema, kombinovani su kako bi učinili vožnju udobnijom i bezbednijom.
Voditeljka Aleksandra Jeftanović je istakla da poseban automobil, kao što je Opel Cascada, zaslužuje i posebnu promociju, a direktor Opela, gospodin Ivan Kekić, pozdravio je prisutne rečima: “Jako smo ponosni što na 51. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu možemo da vam predstavimo i četvrtu premijeru. Već ste upoznali Opel ADAM-a, naš mali gradski automobil. Tokom proteklih sajamskih dana privukao je veliku pažnju, ne samo medija, već i posetilaca i potencijalnih kupaca. Za Opel Mokku uveliko stižu narudžbine širom Evrope, a mislim da će i na našem tržištu biti glavna zvezda u SUV segmentu. Predstavili smo vam i poslednjeg člana Astra porodice, elegantnu limuzinu. Ali najekskluzivniji model smo ostavili za poseban dan i posebnu promociju. Jer naša Cascada je zaista jedinstvena. Stigla je u Beograd samo dve nedelje nakon svetske premijere na Salonu automobila u Ženevi, gde je izazvala apsolutno oduševljenje posetilaca, a iste reakcije smo primetili i ovde,“ rekao je gospodin Kekić.
Već na prvi pogled je jasno da Cascada nije samo lep, već i funkcionalan i komforan automobil. Zapravo, sa Cascadom je Opel napravio jedan radikalan zaokret – tokom prethodne četiri decenije Opelovi otvoreni modeli bili su konstruisani na bazi kompaktne Astre i Kadetta. Za razliku od njih, Cascada oživljava glamurozne 1950. i 1960. godine. U ovom periodu Opel je proizvodio mnogo veće kabriolete, poput Kapitäna i Rekorda. “Cascada poseduje retro šmek upakovan u moderan dizajn i obogaćen tehnološkim inovacijama. Međutim, ona se izdvaja i po još jednoj karakteristici kojoj kupci možda i najviše pridaju značaj. To je, naravno, cena. Nijedan mejnstrim proizvođač nije ponudio kabriolet srednje veličine po pristupačnoj ceni, sve do sada. Zato verujemo da će Cascada privući kupce koji su se do sada opredeljivali za premijum modele, ali i veliki broj novih kupaca koji su oduvek sanjali o vožnji na otvorenom, ali nisu imali dovoljno pristupačnu, prostranu i funkcionalnu alternativu,“ naglasio je gospodin Ivan Kekić, a potom je i predstavio glavne karakteristike najnovijeg Opelovog kabrioleta. Na kraju konferencije za novinare, Aleksandra Jeftanović je otkrila iznenađenje za sve prisutne koji su na konferenciju došli Opelovim vozilom. Verni vozači bili su nagrađeni besplatnim servisom za svoja Opel vozila.
Opel Cascada pruža snažno iskustvo u vožnji sa veoma čvrstom karoserijom, unapređenim prednjim HiPerStrut vešanjem – prvobitno razvijenim za visoko-performantnu Insigniju OPC – i FlexRide adaptivnim sistemom kočenja. Svi putnici u ovom automobilu mogu da uživaju u vožnji na otvorenom vazduhu zahvaljujući prvoklasnom mekom krovu koji se otvara na dugme za 17 sekundi u vožnji pri brzini do 50 km/h ili preko daljinskog upravljača kad se auto na kreće. Premijum karakteristike kao što su električni zatezači sigurnosnih pojaseva, električni sistem za lak ulazak (Easy Entry), ekskluzivna Nappa koža i tapacirana, ventilirana, ergonomski dizajnirana sedišta kao i veliki broj bezbednosnih sistema, kombinovani su kako bi učinili vožnju udobnijom i bezbednijom.
Ekskluzivan meki krov za uživanje na svežem vazduhu
Vrhunski materijali i inženjerska rešenja odabrani od snabdevača najprestižnijih prvoklasnih kabrioleta korišćeni su za Cascadin meki krov. Cascadin premijum meki krov poseduje vrhunsku akustiku i toplotnu izolaciju od posebnog sloja poliesterske vune postavljene između spoljašnjih i unutrašnjih ivica.
Standardni elektrohidraulični sistem koji se aktivira preko prekidača između prednjih sedišta otvara krov za samo 17 sekundi pri brzinama do 50 km/h – što postavlja Cascadu među tržišne lidere u rešenjima za meke krovove. Poređenja radi, kabrioleti koji koriste čvrste sklopive krovove za sličnu operaciju zahtevaju do 30 sekundi, pri brzini jednakoj pešačkoj. Kada nije u vožnji, Cascadin krov se takođe može otvoriti i zatvoriti putem daljinske kontrolne, preko dugmeta na privesku za ključeve. Pored toga, bočni prozori se mogu podići, spustiti i zatvoriti na dodir dugmeta, zahvaljujući praktičnom pojedinačnom prekidaču za sva četiri prozora. Sve ove korisne funkcije su standardne na svim verzijama Cascade. U poređenju sa čvrstim sklopivim krovom, Cascadin sistem mekog krova je 65 odsto lakši, a težak je oko 50 kg. Ovo je rezultat upotrebe visoke tehnologije i lakih materijala.
Dostupne su tri boje mekog krova – crna, Malbec crvena i Sweet Mocca. One mogu biti kombinovane sa paletom od 10 boja karoserije, u rasponu od sportske Blue Buzz do elegantne Phantom Grey, i luksuzne Dark Mahagony.
Dostupne su tri boje mekog krova – crna, Malbec crvena i Sweet Mocca. One mogu biti kombinovane sa paletom od 10 boja karoserije, u rasponu od sportske Blue Buzz do elegantne Phantom Grey, i luksuzne Dark Mahagony.
Luksuzna kabina – izvanredno komforna i funkcionalna
Cascadina luksuzna kabina sadrži upečatljive elemente sportskog dizajna, naglašene preciznim, ručno rađenim detaljima. Instrument tabla u obliku krila, sa autentičnim šavovima na mekim Morrocana površinama, ide do vrata i dinamično okružuje putnike na prednjem sedištu. Sva sedišta su bogato ukrašena i na raspolaganju su sa nekoliko vrsta tkanina i kože sa elegantnim reljefnim radom. Vrhunska ergonomska sedišta sa AGR sertifikatom tapacirana su bogatom tkaninom ili sa dve vrste kože: crna verzija izgleda sportski i mekše, a bogata i topla Nappa koža u brendi boji odiše komforom i luksuzom. Grejanje je dostupno za oba prednja sedišta; kožna sedišta takođe mogu posedovati zaštitu od toplote i ventilacioni sistem – kada je toplo i sunčano, svež vazduh izlazi iz otvora u koži kako bi vozaču i suvozaču bilo udobnije.
Opel Cascada je udobna i praktična za svakodnevnu vožnju u svim godišnjim dobima, a poseduje i posebno izdašan kapacitet za skladištenje i odlaganje stvari. Nekoliko korisnih, prostranih mesta za odlaganje postavljeno je oko vozača: na vratima, unutar i ispod instrument table i, zahvaljujući električnoj parking kočnici (standard u Cosmo nivou opreme), u centralnoj konzoli – baš tamo gde vam prostor najviše i treba.
Utovarna zapremina sa spuštenim krovom je 280 litara, a kada je meki krov podignut dostupno je do 380 litara. Ova karakteristika pozicionira Cascadu među kabriolete sa najboljim utovarnim prostorom. Kako bi povećala utovranu zapreminu ili kako bi omogućila transport izuzetno dugačkih predmeta (na primer snouborda ili skija), Opel Cascada poseduje FlexFold sistem koji elektronski rasklapa i sklapa naslone zadnjih sedišta u razmeri 50:50. Ova opcija se ne može naći kod kabrioleta sa tvrdim krovom i omogućava povećanje kapaciteta prtljažnika na do 750 litara i prevoz predmeta do 1818 mm dužine.
Opel Cascada je kabriolet za svaku sezonu, pa tako poseduje sve funkcije koje omogućavaju svakodnevnu upotrebu, bez ikakvih ograničenja tokom zimskog vremena. Pored savršene termičke izolacije mekog krova, Cascada takođe poseduje zagrevani volan, stacionarno grejanje, sisteme brzog zagrevanja i druge funkcije neophodne za svakodnevnu praktičnost automobila.
Opel Cascada je udobna i praktična za svakodnevnu vožnju u svim godišnjim dobima, a poseduje i posebno izdašan kapacitet za skladištenje i odlaganje stvari. Nekoliko korisnih, prostranih mesta za odlaganje postavljeno je oko vozača: na vratima, unutar i ispod instrument table i, zahvaljujući električnoj parking kočnici (standard u Cosmo nivou opreme), u centralnoj konzoli – baš tamo gde vam prostor najviše i treba.
Utovarna zapremina sa spuštenim krovom je 280 litara, a kada je meki krov podignut dostupno je do 380 litara. Ova karakteristika pozicionira Cascadu među kabriolete sa najboljim utovarnim prostorom. Kako bi povećala utovranu zapreminu ili kako bi omogućila transport izuzetno dugačkih predmeta (na primer snouborda ili skija), Opel Cascada poseduje FlexFold sistem koji elektronski rasklapa i sklapa naslone zadnjih sedišta u razmeri 50:50. Ova opcija se ne može naći kod kabrioleta sa tvrdim krovom i omogućava povećanje kapaciteta prtljažnika na do 750 litara i prevoz predmeta do 1818 mm dužine.
Opel Cascada je kabriolet za svaku sezonu, pa tako poseduje sve funkcije koje omogućavaju svakodnevnu upotrebu, bez ikakvih ograničenja tokom zimskog vremena. Pored savršene termičke izolacije mekog krova, Cascada takođe poseduje zagrevani volan, stacionarno grejanje, sisteme brzog zagrevanja i druge funkcije neophodne za svakodnevnu praktičnost automobila.
Superiorna čvrsta karoserija i izvanredna tehnologija šasije
Čvrstina karoserije je ključna karakteristika za vozila sa otvorenim krovom – ima veliki uticaj na dinamiku vožnje, preciznost upravljanja, akustiku, sigurnost i udobnost. Visoka torziona krutost takođe prenosi osećaj istinskog kvaliteta i čvrstine. Međuosovinsko rastojanje (2695 mm) je za samo 40 mm kraće nego kod Insignije. Prednji i zadnji hod točkova je 1587 mm, pri čemu je prednji hod za 2 mm širi nego kod Insignije. Opel Cascada dolazi sa najboljom Opelovom tehnologijom, sa HiPerStrut podupiračima visokih performansi koji su prvobitno razvijeni za Insigniju OPC. HiPerStrut razdvaja funkcije amortizovanja i upravljanja čime obezbeđuje optimalnu vuču i preciznost pri skretanju kao i smanjenje obrtnog momenta i poboljšanu stabilnost na putu u svim okolnostima.
Cascadina ekstremno kruta putnička kabina je napravljena uglavnom od čelika velike čvrstine, što minimizira deformacije i pruža maksimalan prostor za preživljavanje u slučaju sudara. Vrata imaju dijagonalno postavljene, izuzetno snažne, čelične stubove i ojačanja u liniji pojasa. A-stubovi koji nose šoferšajbnu napravljeni su od presovanog i kaljenog čelika. Za bolju zaštitu prilikom prevrtanja vozila, šipke velike čvrstine opremljene oprugama automatski se pirotehnički aktiviraju iza zadnjeg sedišta. Oba prednja sedišta imaju aktivne naslone za glavu koji se pomeraju u dva pravca i duple zatezače sigurnosnih pojaseva, a zatezače sigurnosnih pojaseva imaju čak i zadnja sedišta.
Na raspolaganju je i FlexRide, Opelov integrisan potpuno adaptivan sistem kontrole šasije sa tri podešavanja (Standard, Tour i Sport režim). On poboljšava kvalitet vožnje, rukovanje i sigurnost tako što se automatski prilagođava različitim uslovima i stilovima vožnje, kao i izabranim preferencijama vozača. Opel Cascada može biti opremljena točkoviima od 17 do 20 inča.
Na raspolaganju je i FlexRide, Opelov integrisan potpuno adaptivan sistem kontrole šasije sa tri podešavanja (Standard, Tour i Sport režim). On poboljšava kvalitet vožnje, rukovanje i sigurnost tako što se automatski prilagođava različitim uslovima i stilovima vožnje, kao i izabranim preferencijama vozača. Opel Cascada može biti opremljena točkoviima od 17 do 20 inča.
Nova generacija motora sa 1.6-litarskim turbo benzincem sa direktnim ubrizgavanjem
Opel Cascada je dostupna sa širokom ponudom motora. 1.4-litarski turbo benzinac ukombinovan je sa manuelnim 6-stepenim sistemom prenosa i dostupan je sa verzijama od 88 kW/120 ks ili 103 kW/140 ks. Obe verzije dostižu 220 Nm zahvaljujući overboost funkciji. Kada su dizel motori u pitanju, 2.0-litarski CDTI sa 121 kW/165 ks dolazi sa manuelnim, kao i sa automatskim 6-stepenim sistemom prenosa. Ovaj motor dostiže 380 Nm kada je aktivirana overboost funkcija.
Vrhunac ponude pogonskih sistema je 1.6-litarski SIDI Turbo ECOTEC benzinski motor. Ovaj motor srednje veličine sa direktnim ubrizgavanjem je deo sasvim nove generacije koja debituje u Opelovom kabrioletu, a može se pohvaliti izvanrednom snagom i obrtnim momentom. Ovaj motor nudi 125 kW/170 ks, između 4.250 i 6.000 opm i 280 Nm zahvaljujući svojoj overboost funkciji – ovo je najbolja vrednost obrtnog momenta za 1.6 Turbo motor u ovoj kategoriji snage. Može biti opremljen manuelnim šestostepenim menjačem, u kombinaciji sa Start/Stop sistemom, ili sa automatskim šestostepenim menjačem nove generacije. 1.6 SIDI Turbo ECOTEC takođe nudi odličan balans između performansi (maksimalna brzina od 222 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h se postiže za 9,6 sekundi) i efikasnosti goriva (6,3 litara/100 km, 148 g/km CO2).
Uskoro će debitovati i novi, sofisticirani dizel motor – 2.0 CDTI BiTurbo sa 143 kW/195 ks i moćnim obrtnim momentom od 400 Nm. Uz pomoć vrhunske, sekvencijalne twin-turbo dizel tehnologije, on pruža izuzetan spoj visokih performansi (maksimalna brzina do 230 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,4 sekundi) i odlične ekonomičnosti (potrošnja goriva – 5,2 litara/100 km i samo 138 g/km CO2). Kombinovan je sa šestostepenim manuelnim menjačem i Start/Stop sistemom.
Štedljivi 2.0 CDTI motor sa 121 kW/165 ks dolazi sa šestostepenim manuelnim i automatskim menjačem koji isporučuje do 380 Nm obrtnog momenta.
Cascada je prvi model u Opelovom portfoliju sa novom generacijom šestostepenih automatskih menjača sa niskim trenjem i dolazi sa Active Select funkcijom koja omogućava ručno menjanje za dodatni sportski doživljaj u vožnji.
Vrhunac ponude pogonskih sistema je 1.6-litarski SIDI Turbo ECOTEC benzinski motor. Ovaj motor srednje veličine sa direktnim ubrizgavanjem je deo sasvim nove generacije koja debituje u Opelovom kabrioletu, a može se pohvaliti izvanrednom snagom i obrtnim momentom. Ovaj motor nudi 125 kW/170 ks, između 4.250 i 6.000 opm i 280 Nm zahvaljujući svojoj overboost funkciji – ovo je najbolja vrednost obrtnog momenta za 1.6 Turbo motor u ovoj kategoriji snage. Može biti opremljen manuelnim šestostepenim menjačem, u kombinaciji sa Start/Stop sistemom, ili sa automatskim šestostepenim menjačem nove generacije. 1.6 SIDI Turbo ECOTEC takođe nudi odličan balans između performansi (maksimalna brzina od 222 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h se postiže za 9,6 sekundi) i efikasnosti goriva (6,3 litara/100 km, 148 g/km CO2).
Uskoro će debitovati i novi, sofisticirani dizel motor – 2.0 CDTI BiTurbo sa 143 kW/195 ks i moćnim obrtnim momentom od 400 Nm. Uz pomoć vrhunske, sekvencijalne twin-turbo dizel tehnologije, on pruža izuzetan spoj visokih performansi (maksimalna brzina do 230 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,4 sekundi) i odlične ekonomičnosti (potrošnja goriva – 5,2 litara/100 km i samo 138 g/km CO2). Kombinovan je sa šestostepenim manuelnim menjačem i Start/Stop sistemom.
Štedljivi 2.0 CDTI motor sa 121 kW/165 ks dolazi sa šestostepenim manuelnim i automatskim menjačem koji isporučuje do 380 Nm obrtnog momenta.
Cascada je prvi model u Opelovom portfoliju sa novom generacijom šestostepenih automatskih menjača sa niskim trenjem i dolazi sa Active Select funkcijom koja omogućava ručno menjanje za dodatni sportski doživljaj u vožnji.
Sofisticirana tehnologija i bezbednosne opcije
Cascada kombinuje lepotu vožnje na otvorenom sa najboljom Opelovom tehnologijom. Ovo podrazumeva AFL+ sistem adaptivnog prednjeg osvetljenja sa do 10 automatskih funkcija, drugu generaciju Opel Eye prednje kamere sa novim, dodatnim funkcijama (unapređeni Sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova i Upozorenje o napuštanju trake, novi Indikator rastojanja od drugih vozila i Upozorenje na mogući čeoni sudar), kameru na retrovizoru i Sistem napredne parking podrške koji olakšava parkiranje, ultrasonični Sistem upozorenja na bočni mrtvi ugao, ergonomska prednja sedišta, volan sa grejanjem i Sistem za pomoć pri kretanju uzbrdo.
Ovaj luksuzni i glamurozni kabriolet sa 1.4 turbo motorom i bogatom standardnom opremom dostupan je već od 21.955 evra.
Ovaj luksuzni i glamurozni kabriolet sa 1.4 turbo motorom i bogatom standardnom opremom dostupan je već od 21.955 evra.