PND 9083 resizeSaradnja Turističke organizacije Srbije i Beogradskog maratona

„Beogradski maraton se potpuno uklapa u prve dve tačke državne strategije u turizmu, jer je namenjen gradskom turizmu i jer je reč o potpuno koncipiranom događaju, koji može da privuče goste u Beograd, u ovom slučaju trkače iz zadovoljstva“ rekao je Dejan Nikolić, direktor „Beogradskog maratona“ d. o. o. na konferenciji za novinare održanoj u Turističkoj organizaciji Srbije. „Beogradski maraton“ d. o. o. i Turistička organizacija Srbije imaju protokol o saradnji, a periodu koji je pred nama izradiće strateški plan za privlačenje što više trkača iz inostranstva u Beograd.“
„Prošle godine na jubilarnom, 25. Beogradskom maratonu imali smo oko 650 gostiju iz inostranstva, a za ovogodišnji, koji će se održati u nedelju 21. aprila, do danas – prijavilo se čak sto odsto trkača više nego prošle, rekordne godine u ovo vreme. Samo juče stigle su prijave 11 Italijana, 9 Norvežana, 9 Slovenaca… Sada imamo prijavljene trkače, koji sami plaćaju svoj dolazak u Beograd, boravak i učešće, iz 34 zemlje i to nam govori da sa dobrom strategijom već za godinu ili dve možemo da povećamo broj takmičara iz inostranstva na 2.000. Nešto slično urađeno je na Atinskom maratonu koji se održava na klasičnoj maratonskoj stazi i jednoj od najprivlačnijih turističkih destinacija na svetu, a koji je decenijama imao samo 300 do 500 trkača. Četiri ministarstva napravila su strategiju promocije maratona i posle te kampanje na atinskom maratonu je 2010. učestvovalo 12.000 trkača“ – rekao je Dejan Nikolić.
„Beogradski maraton“ d. o. o. i Turistička organizacija Srbije zajednički će raditi na kandidaturi za organizaciju Kongresa Svetskog udruženja maratona i uličnih trka (AIMS). Beograd je u poslednjih 30 godina najviše domete ostvario u kongresnom turizmu a pored nesumnjivog finansijskog efekta organizacija kongresa, odnosno već i njegovo dobijanje znači potvrdu vrednosti organizacije koja se kandiduje, znači da se njen rad uvažava u međunarodnoj organizaciji a to je priznanje i za Beograd i Srbiju. To važi i za Beogradski maraton sa kojim će naš Kongresni biro tesno sarađivati u pripremi kandidature, lobiranju i dobijanju organizacije Kongresa AIMS (Svetskog udruženja maratona i uličnih trka). Beogradski maraton to zaslužuje već i činjenicom da podržava humanitarne akcije koje naš grad i zemlju stavljaju na mapu boljeg dela sveta“ – rekao je Miloš Milovanović, pomoćnik direktora TOS zadužen za kongresni turizam.
Jedna od dobrotvornih akcija na 26. Beogradskom maratonu realizuje se uz veliku pomoć hip-hop grupe „Beogradski sindikat“, a prikupljena sredstva namenjena su Udruženju građana za borbu protiv retkih bolesti kod dece „Život“, koji čine roditelji dece obolelih od retkih bolesti.
„Naša deca boluju od Batenove bolesti, koju država ne prepoznaje jer je nema u njenom šifrarniku. Ne primamo nikakvu stalnu pomoć ni od koga i jedini izvor sredstava za brigu o našoj deci su nam ovakve akcije kakvu su sada pokrenuli Beogradski maraton i Beogradski sindikat. Već to što nam kazuju da nismo mnogo nam znači, a Beogradski sindikat je za ovogodišnji Beogradski maraton dizajnirao majicu koja će moći da se kupi u prodavnicama „SPORT VISION“ u šoping centrima „Delta“ i „Ušće“ po ceni od 990 dinara. Više informacija o tome možete naći na našem sajtu www.zivotorg.org“ – rekao je Stevan Čović, potpredsednik Uduženja „Život“.

Povezana vest:  SP 2013, MOSKVA, Veliko finale za Ivanu Španović