delta mob app velikaDelta City mobilna aplikacija, prva mobilna aplikacija šoping-mola kod nas

Delta City je prvi šoping-mol kod nas koji je svojim posetiocima omogućio mobilnu aplikaciju za smart telefone. Svi zainteresovani ovu aplikaciju mogu besplatno da preuzmu od danas, 13. maja, na Google Play prodavnici, a uskoro će biti dostupna i iOS verzija.
Posetioci Delta Cityja će od sada do informacija o dešavanjima, kolekcijama, popustima i drugim akcijama moći da dođu samo jednim klikom. Aplikacija sadrži interaktivne mape objekta po nivoima, spisak prodavnica, informacije o brendovima, plan parkinga, uputstvo kako stići do objekta, najave sniženja, ali i dodatne opcije poput bioskopskog repertoara, podsetnika za kupovinu, QR kod čitača i sl.
Ukoliko niste bili sigurni kako da dođete do određene prodavnice, sada to više neće biti problem – sve što je potrebno jeste da ukucate početnu i krajnju destinaciju, a interaktivna mapa će vam pokazati najbliži i najkraći put. Takođe, ako se desi da posle višesatnog šopingovanja ne možete da se setite gde ste parkirali automobil, ne brinite, u delu „mapa“ možete upisati tačnu lokaciju parking mesta. Korisnici aplikacije će imati mogućnost da podele informacije o akcijama i dešavanjima u šoping-molu i na društvenim mrežama sa svojim prijateljima, kao i mailom ili sms-om.
„Delta City pažljivo osluškuje potrebe svojih posetilaca, tako da će jedna od mogućnosti mobilne aplikacije biti i da nam direktno pošalju svoje komentare u vezi sa radom šoping-mola. Lansiranjem sopstvene mobilne aplikacije Delta City je prvi uveo koncept „sve na jednom mestu“ i u digitalni svet, a kako bi uživanje u šoping-molu posetiocima bilo upotpunjeno, njihovi komentari i iskustva su od velikog značaja.“ – izjavila je Milena Maksić, marketing menadžerka Delta City-a i dodala: „Delta City odavno nije samo mesto za šoping, već i prostor za druženje i provod za celu porodicu.“
Delta City je prvi šoping-mol u Srbiji koji, idući u korak sa svetskim trendovima, uvodi inovacije na domaće tržište. Lansiranje prve mobilne aplikacije šoping-mola pratiće i hashtag na Twitter-u: #DeltaCityApp, u okviru kog će korisnici ove društvene mreže moći da podele svoje utiske o mobilnoj aplikaciji.

Povezana vest:  MTV DOMAĆICA DOBILA SVOJE PIVO - "MAĆEDO"