Plazma Izazov 2009!

Plazma_izazov_torta„Plazma Izazov 2009“, humanitarno takmičenje kuvara u pravljenju poslastica od Plazma Mlevene je održano danas, 26. novemba po drugi put u hotelu Hyatt Regency Beograd, u partnerstvu sa magazinom Cafe&Bar. Vrhunski kuvari i poslastičari priznatih restorana i poslastičarnica iz Beograda, Novog Sada i Kragujevca, takmičili su se u pravljenju originalnih kolača koristeći omiljenu Plazma Mlevenu u pakovaju od dva kg, a stručni žiri je svim učesnicima dodelio izuzetno visoke ocene i odlučio da su svi zaslužili da podele prvo mesto. U želji da ulepša predstojeće praznike ljudima kojima je pomoć najpotrebnija i omogući im da uživaju u neponovljivim Plazma kolačima, Bambi je ove poslastice, zajedno sa još 100 kg Bambi-Banat slatkiša, donirao Prihvatilištu za decu i omladinu u Beogradu.
Plazma_izazov_2-Plazma Mlevena je neizbežni sastojak mnogih lepih trenutaka, kako u kući tako i van nje – u restoranima, kafeima, poslastičarnicama. Nenametljiva i nezamenljiva, Plazma Mlevena je tu kad se deli sreća sa dragima, tu da svaku kuću pretvori u dom. Želeći da se to dogodi u što više kuća pred predstojeće praznike, izabrali smo jednu veliku sa mnogo ukućana – Prihvatilište za decu i omladinu u Beogradu – sa kojom želimo da podelimo današnju radost druženja i kreativnosti kroz ukusne Plazma poslastice, velikom Plazma tortom i još 100 kg drugih proizvoda naše kompanije – izjavila je Monika Živojinović, PR menadžer Bambi-Banata.
Kuvari i poslastičari restorana i poslastičarnica Iguana, Madera, Monument iz Beograda, Srce iz Kragujevca i Vremeplov iz Novog Sada, prikazali su svoje umeće posetiocima i zabavili se uz pravljenje originalnih Plazma poslastica. Da podsetimo, na prošlogodišnjem događaju Plazma Izazov učestvovali su kuvari pet elitnih beogradskih restorana i poslastičarnica, a poslastice su donirane Prihvatilištu za odrasla i stara lica u Kumodraškoj ulici.
PoslasticariOmiljena svim generacijama, Plazma je pravi prijatelj porodice već više od 40 godina. Plazma, sinonim za keks i brend kome se najviše veruje, prethodnih godina proširio je svoj portfolio proizvodima za različita raspoloženja i namene. 

Povezana vest:  New Moment magazin i Crveni krst Srbije za život bez oružja