labello kosarkasiceKompanija BEIERSDORF svečano uručila godišnje zalihe Labello proizvoda ženskoj košarkaškoj reprezentaciji

Predstavnici kompanije Beiersdorf su nakon simpatične bravura košarkašice AneDabović, kada je na terenu namazala usta Labellom, odlučili da nagrade predstavnice ovog lepog, uspešnog i hrabrog tima za vanserijski uspeh i borbenost na terenu u toku Evropskog prvenstva u košarci.
U prisustvu velikog broja medijskih kuća, Ivan Šukilović, brend menadžer za Labello kompanije Beiersdorf je svečano uručio proizvode predstavnicama košarkaškaške reprezentacije Milici Dabović, Bojani Vulić i Dajani Butuliji u NIVEA prodavnici u KnezMihailovoj ulici 4.
On je tom prilikom istakao da je kompaniji Beiersdorf čast da, makar na ovaj simboličan način, podrži mlade i uspešne dame koje su sve nas učinile ponosnim načinom na koji su se borile za našu zemlju i da se nada da će sudije i dalje imati razumevanja za upotrebu Labello proizvoda na terenu.
Iako bez prisustva AneDabović, koja je otputovala zbog daljih sportskih obaveza, ovo je bila prilika da se vesele reprezentativke u atmosferi koja dolikuje svetu lepote koji ovaj brend promoviše, druže sa predstavnicima medijai da svojom energijom još jednom pokažu da srpske devojke, pored toga što znaju kako da hrabro idu ka realizaciji svojih ciljeva, i te kako vode računa o negovanom i lepom izgledu.

Povezana vest:  Konekcija sa večnošću

Labello – 100 godina brige za negu usana

Proizvod koji je još 1909.godine za ovu nemačku kompaniju patentirao dr Oskar Troplovic, dokazao je svu istinitost svog imena (od latinskih reči „labium“, usne i „bellus“, lepota) i stekao popularnost toliku da je sam naziv brenda postao jedinstven naziv za sve proizvode za negu i lepotu usana.
Stogodišnja tradicija i više od 30 različitih proizvoda ovog brenda dokaz su da kvalitet uvek pronađe svoj put. Podsećamo na 6. jul – Internacionalni dan poljubaca, jer Labello usne ljube najlepše!

Povezana vest:  Takmičenje najboljih plesnih parova u Delta Cityju