Prvo pojavljivanje novog Chevrolet Camaro modela u Evropi
Na 65. Sajmu automobila u Frankfurtu, Chevrolet će predstaviti novi Camaro coupe i kabriolet. Sa brzom, spuštenom siluetom i Chevrolet-ovim novim MyLink radio uređajem, najnovije izdanje čuvenog sportskog automobila predstavlja najznačajniji redizajn od uvođenja pete generacije modela Camaro u vidu konceptnog automobila 2006. godine.
„Camaro se uvek povezivao sa čuvenim dizajnom, visokim performansama i zabavom u vožnji, a njegovim novim izdanjem kabriolet i coupe verzije se posebno ponosimo“, rekao je Dr. Tomas Sedran, predsednik i izvršni direktor kompanije Chevrolet Europe. „On poseduje nove visoko-tehnloške funkcije koje donose dodatne pogodnosti i daju klijentima još više vrednosti za njihov novac“, dodao je Sedran.
Poboljšana aerodinamika
Novi Camaro ponosi se poboljšanjima u visoko-performantnoj aerodinamici koja omogućavaju efikasnije rashlađivanje i stabilnost pri velikim brzinama. Prednji deo ima širi donji deo i uži gornji deo maske, dok funkcionalni ventlacioni otvor na haubi pomaže smanjenju toplote i aerodinamičkog podizanja. Sa zadnje strane, skulpturalni poklopac prtljažnika, horizontalna svetla i prigušivač kompletiraju novi dizajn. I varijanta kupea i kabrioleta imaju spojler sa integrisanom antenom.
Snagu isporučuje dokazani V8 motor od 6.2L, koji je uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem ili sa automatskim prenosom. Model sa automatskim prenosom uključuje aktivno upravljanje gorivom i varijabilno otvaranje ventila (VVT). Verzija sa manuelnim prenosom proizvodi 432 ks (318 kW) pri 5.900 ob/min, dajući obrtni momenat od 569 Nm pri 4.600 ob/min. Ubrzanje od 0 do 100 km/h se postiže za 5,2 sekunde kod kupea sa manuelnim prenosom i za 5,4 sekunde kod kabrioleta sa manuelnim prenosom.
Enterijer nudi savremenost i povezivost
Ulaženje u novi Camaro je lako i udobno, zahvaljujući standardnom daljinskom otključavanju; kod automatske varijante, kupci mogu da izaberu funkciju daljinskog paljenja motora. Kožom prekrivena podesiva Recaro sportska sedišta mogu biti izabrana za prednji deo u varijanti kupea.
Dodatne prednosti enterijera uključuju novi displej u boji, iznad glave, i novi, Chevrolet MyLink radio uređaj, koji se nalazi u centralnoj konzoli. Radio poseduje 7-inčni ekran na dodir u punoj boji, visoke rezolucije, i ima jasan meni na bazi ikonica.
Novi Chevrolet MyLink radio uređaj omogućava korisnicima da otvaraju telefonske imenike, lične plejliste i foto-galerije sa kompatibilnih pametnih telefona. Povezivost će biti omogućena preko USB, Bluetooth i aux-in priključaka. Pored prepoznavanja glasa, sistem nudi mogućnost pretvaranja teksta u govor*, što korisnicima omogućava preslušavanje tekstualnih poruka sa njihvog pametnog telefona. Zadnja kamera predstavlja standardnu opremu.
Pored toga, imaju mogućnost kupovine integrisanog navigacionog sistema koji pokriva čitavo područje Evrope. Kao što je slučaj kod svih Chevrolet MyLink radio uređaja, korisnici će imati mogućnost da unaprede novi sistem sa aplikacijama namenjenim za njega, čim ove postanu dostupne.
Konkurentna cena za pravi sportski auto
Novi Camaro pojaviće se u izabranim Chevrolet prodajnim salonima širom Evrope, krajem godine. Sa cenama počev od 39.990 evra za coupe i 44.990 evra za kabriolet za kupce u Nemačkoj, reč je o ubedljivom izboru kada su u pitanju vozači okrenuti performansama.
Međutim, Camaro poseduje mnogo više od velike vrednosti i priuštivosti. Njegova sirova snaga, prepoznatljiv dizajn i jedinstvena svojstva sportskog automobila osvojili su srca i maštu bezbroj ljudi, nalazeći se, decenijama, na mnogim zidnim posterima, majicama i u pesmama.
Sa čuvenim opisom za novinare iz leta 1966. koji je automobil definisao kao „malu opaku životinju koja jede Mustange“, originalni Camaro sagrađen je oko strukture jednodelne karoserije i motora sa 6 cilindara u liniji zapremijne 3.9 lit. Od tada je pet progresivno snažnijih generacija modela Camaro obradovalo ljubitelje širom sveta. Do 1968. godine, Camaro vozila su se sklapala iz kompleta sa rasklopljeniim delovima u dve evropske fabrike General Motors-a u Antverpenu u Belgiji i Bilu u Švajcarskoj.
Performanse su oduvek predstavljale ključni sastojak DNK modela Camaro i, kao posledica toga, on je viđen u mnogo formi na auto trkama, uključujući spektakularne trke ubrzanja, gde se posebno pripremljena vozila, obično po dva, trkaju, pravolinijski, koje će pre stići do linije cilja.
Podjednako deo američkog nasleđa koliko i pita od jabuka i bejzbol, Camaro vozila pojavila su se u nekoliko holivudskih filmova, kao što su „Odbegla mlada“ (1999), „Šetnja za pamćenje“ (2003), i, naravno, „Transformersi“ (2007, 2009, 2011), u kojima je sportski automobil Chevrolet Camaro igrao ulogu Bumbara.
U martu 2013. godine, najnovije izdanje modela Camaro Z28, koje mnogi smatraju najprepoznatljivijim i najekskluzivnijim modelom u istoriji Camaro-a, predstavljen je na Sajmu Automobila u Njujorku. Pokretan pomoću V8 motora od 7.0L, koji je razvijen u saradnji sa Corvette Racing, te koji je u stanju da isporuči procenjenih 500 ks (373 kW) i 637 Nm obrtnog momenta, novi Camaro Z28 je opremljen u skladu sa ponosnim nasleđem ovog brenda.
Preliminarni tehnički podaci
*Dostupnost funkcije prepoznavanja glasa i pretvaranja teksta u govor na lokalnom jeziku će varirati od tržišta do tržišta