Uros Savic I Ivan Stanusic 2SAVA ŽURKA – AVANTURA ZA PRAVE ORTAKE

Kompanija Goodyear, jedan od najvećih svetskih proizvođača pneumatika, organizovala je zabavno i uzbudljivo popodne, u klubu „Time Out“ na Adi Ciganliji, u čast proglašenja pobednika velikog finala SAVA kviza, održanog na SAVA facebook stranici. Izabrani su srpski Ben i Kenny, Uroš Savić i Ivan Stanušić– šarmantni i atraktivni prezenteri brenda, koji su se u SAVA ludom plesu istakli kao najuspešniji.
Romana Stare, marketing koordinator kompanije, izjavila je: „Pokrenuli smo facebook kampanju za brend Sava „Ortaci u misiji“, sa željom da izaberemo srpske prezentere Sava brenda. Akcija je imala za cilj da mladima, od 18 do 34 godine, i svima koji se tako osećaju, približi Sava brend na zabavan i duhovit način. Slogan Sava vozači se više zabavljaju!, koji energično poziva na zabavu, ističe da ne mora sav novac da se potroši na gume – dosta može da ostane i za zabavu. Drago mi je da su takmičari SAVA kviza celokupan konkurs doživeli kao avanturu i igru. Uspeli smo da obradujemo pobednike vrednim nagradama, i nadamo se da će uživati u vožnji uz nove gume.“
Novinar i pisac Vanja Bulić, član žirija istakao je da ovakve akcije uvek donose pozitivne rezultate, jer podstiču ljude na zabavu, igru i smeh, koji su danas sve manje prisutni u našoj zemlji. „Uživao sam i plesao zajedno sa kolegama i učesnicima, koji su bili izuzetno domišljati i motivisani, što znači da nam nije bilo nimalo lako da izaberemo srpske prezentere brenda.“
Za interesantan program i kvalitetan izbor muzike angažovan je TDI radio, na čelu sa Predragom Popovićem Popom. Prostor kluba, bio je dekorisan u motivima SAVA brenda, dok su gosti, osim u plesu, uživali i u ukusnom posluženju. Najpopularniji domaći voditelj, koji je široj publici poznat i kao Dr. Love, odlično se snašao u ulozi animatora i moderatora.
Pored redovnih aktivnosti na FB stranici, kampanja uključuje i intenzivan rad sa medijima, te organizaciju specijalnih akcija kojima se promoviše Sava. Kampanja predstavlja opsežan marketinški poduhvat u segmentu socijalnih medija i sprovodi se orkestrirano u nekoliko evropskih zemalja.
SAVA je odabrao svoje najbolje ortake i dokazao da za osmeh i igru nikada nismo dovoljno odrasli!

Povezana vest:  Nagrade vredne četiri miliona dinara za više od 1.000 korisnika DinaCard kartica