Opel-Astra-GTC-273786-mediumOpel Astra GTC sada sa snažnim turbo motorom od 200ks

Opel Astra GTC je sada na raspolaganju sa novom generacijom turbo motora 1.6 ECOTEC sa direktnim ubrizgavanjem, od 200ks. Ovaj pogonski sistem pokreće i modele Opel Cascada i Zafira Tourer a sada kompletira portfolio benzinskih motora. Sa snažnim performansama, ovaj model naglašava sportski karakter kompaktnog kupea – snažnija je samo OPC varijanta. Astra GTC ostavlja snažan utisak zahvaljujući haj-tek opremi pod svojom haubom i jedinstvenom, sofisticiranom izvedbom prednjeg vešanja sa visoko-performantnim podupiračem (HiPerStrut). Svi GTC modeli su sa savremenom infotainment tehnologijom, sa Opel IntelliLink sistemom koji nudi pojednostavljeno telefoniranje i navigaciju, omogućavajući upotrebu mnogih funkcija pametnog telefona u vozilu.

Od nule do 100 za 7,9 sekundi: Zahvaljujući 1,6-litarskom turbo motoru sa 200 ks

Nova Opel Astra GTC sa 1.6 ECOTEC turbo motorom sa direktnim ubrizgavanjem od 200ks, postiže najveću brzinu od 230 km/h. Automobil ubrzava od nule do 100 km/h za svega 7,9 sekundi, a od 80 do 120 km/h u petoj brzini takođe stiže za svega 7,9 sekundi, sa impresivnom elastičnošću. Benzinski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem nove generacije je zaista moćan, sa 300 Nm maksimalnog obrtnog momenta (sa overboost funkcijom) što omogućava njegove vrhunske sportske performanse. Snaga od 125ks po litru čini ovaj model vodećim u klasi. Snaga koju Astra GTC donosi na puteve kroz svoj najjači motor je sa ukusom iskazana na spoljašnjosti modela. Kupe ostavlja za sobom druge učesnike u saobraćaju, dajući im mogućnost da se dive njegovim dvema hromiranim izduvnim cevima. Samo u jednoj oblasti je benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem škrt, a to je potrošnja goriva. U kombinovanom režimu vožnje, potrebno je svega 6,6 litara na 100 kilometara, dok je emisija izduvnih gasova 154 grama CO2 po pređenom kilometru.
Turbo motor od 200ks kompletira portfolio motora modela Astra GTC u serijskoj proizvodnji. Njegov pandan među dizel modelima je visoko-performantni 2.0 BiTurbo CDTI sa 143 kW/195 ks i obrtnim momentom od 400 Nm. Jedini motor koji nadmašuje ova dva modela koji su najbolji u liniji jeste OPC verzija sa 206 kW/280 ks.

Povezana vest:  Sportska mašina za entuzijaste: Insignia GSi pravi razliku

Zabavan infotainment sistem: Astra GTC sa IntelliLink sistemom

Međutim GTC se može pohvaliti ne samo haj-tek motorom; info-zabavni sistem na svim GTC modelima je takođe najsavremeniji. Opelov IntelliLink sistem garantuje lako upravljanje navigacionim sistemom i svim funkcijama pomoću 7-inčnog monitora visoke rezolucije u boji, koji takođe prikazuje i slike sa opcione retrovizorske kamere.

Povezana vest:  Peugeot 308 sa bogatim paketom opreme po neverovatnoj ceni od 12.990 eura

Trkački model: Astra GTC u auto-sport izvedbi na raspolaganju sa svim motorima

Pored uvođenja visoko-performantne verzije turbo motora 1.6 ECOTEC sa direktnim ubrizgavanjem i IntelliLink info-zabavnog sistema u sve GTC modele, novi specijalni GTC model će takođe biti predstavljen tokom 2014. godine. Počev od proleća 2014. godine, Opel će zaljubljenicima u auto-sportove nuditi model Astra GTC sa posebno atraktivnim paketom, koji je modeliran prema vozilu koji je uspešno učestvovao u VLN talmičenju u izdržljivosti na stazi Nirnburgring. Auto-sportske nalepnice sa karakterističnim žuto-crno-sivim trakama daju ovom pametnom modelu pravi šmek. Crna rešetka hladnjaka i letva sa logom su u snažnom kontrastu u odnosu na na belu boju karoserije, dok grafit-crna kućišta retrovizora naglašavaju njegovu bujnu sportsku prirodu. Element koji privlači dodatnu pažnju jeste amblem Opel motorsport u vidu stilizovanog vozača trka, na žutoj pozadini B stubova. Ovaj model je na raspolaganju sa čitavim spektrom pogonskih grupa, u opsegu od 140 do 200 ks, kada su u pitanju benzinski modeli, te 130 do 195 ks u liniji dizel motora.

Povezana vest:  Pjađo predstavlja električnu verziju Vespe