Butterfinger-site-300x186Nestlé lansira svoju prvu reklamu tokom Super Bowla

Kompanija Nestlé po prvi put tokom završnice američke nacionalne fudbalske lige Super Bowla, jednog od najgledanijih sportskih događaja na svijetu, lansira reklamu za novi proizvod.
Procenjuje se da utakmicu Super Bowla gleda skoro 108 miliona ljudi, pa su reklame na poluvremenu utakmice, koje predstavljaju američke slavne ličnosti i zabavljači, postale važne gotovo koliko i sama utakmica. Ove godine se očekuje da će se na Tviteru generisati oko 45 miliona tvitova samo u vezi reklama na Super bowl-u.
Svoj novi proizvod Butterfinger Peanut Butter Cups, kombinaciju mlečne čokolade ispunjene glatkim i hrskavim kikiriki puterom, Nestlé prvi put lansira tokom 30 sekundi komercijalnog
prenosa Super Bowla u nedelju 2. februara.
„Prednosti izlaganja brenda tokom Super Bowla su ogromne i obuhvataju mnogo veći broj ljudi od onog koji gleda samu utakmicu. Super Bowl je u Americi veliki događaj koji traje po nekoliko meseci što dopušta brendu da se poveže sa potrošačima pričajući im priču i stvarajući usput značajnu količinu medijske pažnje“, kazao je Jeremy Vandervoet, marketing menadžer Nestlé Butterfinger.
Tizer reklame premijerno možete pogledati OVDE!

Povezana vest:  Marko Nastić u “Supermarketu”