Press konferencija povodom prve neuromarketing radionice u regionuOdržan prvi regionalni neuromarketing workshop

Prvi neuromarketing workshop u Srbiji i regionu održan je danas u organizaciji DNA Communications, a na njemu su prisustvovali profesionalci u komunikacijama, eksperti za business development, top menadžment i iskusni marketing, PR i prodajni timovi. Specijalni predavač tom prilikom bio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain, prve svetske neuromarketing agencije, koji je prisutnima predstavio najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing i komunikacije.
Neuromarketing je nov koncept u kome se ukrštaju istraživanja o ponašanju potrošaća i neuronauka. Još od nastanka 2002. godine, ovaj koncept postaje čuven, i ubrzo dobija kredibilitet i prihvataju ga profesionalci iz oblasti advertajzinga i marketinga.
– Nova istraživanja u neuronauci otkrivaju da se ljudski mozak može podeliti na tri zasebna dela koji deluju kao posebni organi. „Novi Mozak“ misli, obrađuje racionalne podatke, „Srednji Mozak“ oseća, obrađuje emocije i osećanja, i „Stari Mozak“ odlučuje, on pregleda unose iz druga dva mozga i kontroliše proces donošenja odluka. Naučeni smo da komuniciramo sa Novim Mozgom, logično i racionalno, a zapravo ne obraćajući se, na jeziku koji može razumeti, mozgu u kome se donose odluke, primitivnom Starom Mozgu. Uvek sam bio fasciniran neurobiološkom osnovom tipova ličnosti, te sam taj koncept razmišljanja uneo u biznis i razvio veoma efikasne tehnike za nastanak i slanje moćne, jedinstvene i nezaboravne poruke koja će imati veliki, trajni uticaj na najširu javnost, izjavio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain.
– Istražujem neuromarketing još od 2005. godine i veoma mi je drago da sada postoji globalna ‘ekspanzija’ neuromarketinga, ali, do sada, Srbija u ovom delu zaostaje za svetom. To je upravo bio i glavni razlog zašto smo doveli gospodina Morina u Srbiju. Neuromarketing donosi potpuno novu metodologiju, novi koncept razmišljanja i promenu u načinu našeg poimanja komunikacija. Apsolutno sam siguran da će za nekoliko godina to biti primarni oblik marketinga, rekao je dr Nikolaos Dimitriadis, izvršni direktor agencije DNA Communications.
– Tržište marketinga u Srbiji polako postaje prezasićeno. Modeli i ideje koje agencije koriste počinju da liče na copy-paste sistem. Naravno, ako želite da napredujete na ovom tržištu, potrebne su prave inovacije. Prepoznali smo taj potencijal u neuromarketingu i razvili jedinstvenu metodologiju za internu komunikaciju, u skladu sa najnovijim otkrićima u ovoj oblasti, koju takođe želimo da implementiramo i eksterno, rekao je Dejan Ranđić, direktor DNA Communications.

Povezana vest:  Komercijalna banka i Fond B92 u akciji „Zajedno za bebe" - požarevačko porodilište dobilo svu potrebnu opremu