Modni dizajner Giles predstavio  novu kolekciju na Londoskoj nedelji modeDIZAJNIRANA ODEĆA POGODNA ZA PRANJE PREDSTAVLJENA NA LONDONSKOJ NEDELJI MODE

Najnovija kolekcija dizajnera Giles Deacon-a predstavljena na Londonskoj nedelji mode sadrži dva nova komada odeće sačinjena od vrhunskih futurističkih vlakana koja razbijaju mit da se odeća koja je pogodna za pranje i vrhunski dizajn međusobno isključuju. Dve nove haljine koje su deo Giles-ove kolekcije jesen/zima 2014 predstavljaju debi njegove kolekcije od 7 haljina koje su potpuno pogodne za pranje, kreirane za program „Future Fabric“ kompanije P&G, predstavljen premijerno u Milanu, u novembru 2013.

GILES I P&G: ZAJEDNIČKA STRAST KA LEPOTI I NEZI ODEĆE NA PISTI I VAN NJE

Kao globalni modni konsultant kompanije P&G, čiji su globalni brendovi između ostalih i Ariel, Tide, Dash, Downy i Lenor, Giles je angažovan prošle jeseni kako bi vodio novi modno osvešćen pristup ove kompanije, deleći svoju stručnost i znanja kroz Future Fabric inicijativu. Njegova zadatak je da promoviše posvećenost kompanije P&G kreiranju sofisticiranih tehnologija koje stvaraju nove evolutivne tkanine. Kompanija P&G i Giles Deacon zajedno žele da motivišu modnu industriju da preispita upotrebu tkanina pogodnih za pranje i odgovori na interesovanje potrošača za dizajniranim komadima garderobe koji se jednostavno mogu održavati u kućnim uslovima.
Giles je rekao: „Moja uloga zajedno sa timom stručnjaka za negu tkanina kompanije P&G je da preispitam uverenja o tome šta se može prati u mašini za veš u svakom domaćinstvu, a to uključuje i kreiranje odeće pomoću inovativnih tkanina, koja ponosno može da šeta modnom pistom i bude podjednako dobro zbrinuta u garderoberu.“
Giles je dodao: „Inspirisani reakcijom na originalnu kolekciju od sedam haljina predstavljenu u Milanu, znali smo da moramo učiniti takve komade garderobe komercijalno dostupnijim. To je, zajedno sa potencijalom koji imaju proizvođači vlakana i nove tehnologije koju primenjuje Lenor a razvija P&G jeste razlog zašto su ove nove haljine u mojoj kolekciji jesen/zima 2014.“

Povezana vest:  U okviru kampanje „Ne dozvoli da pukne“ Hemofarm fondacija donirala bolnicama 300 aparata za merenje krvnog pritiska

P&G SVOJE POZNAVANJE NAUKE O TKANINAMA PRIMENJUJE U MODNOJ INDUSTRIJI

„Poput modne i industrije tkanina, mi razumemo koliko je važna uloga garderobe u svačijem životu; životni ciklus koji počinje na modnoj pisti, preko klijenata dizajnera, do garderobera njihovih kupaca“, rekao je potpredsednik P&G za negu tkanina za tržište Evrope Mohamed Samir. „Naša nova poslovna strategija fokusirana na modu pomaže nam da inoviramo i unapredimo proizvode za održavanje garderobe kako bi se oni razvijali u skladu sa modnim trendovima, i učinimo modu lakšom za održavanje u kućnim uslovima.“
Samir je dodao: „Danas je samo jedan korak na našem putu da pokažemo potrošačima, modnoj industriji i industriji tkanina šta možemo da uradimo. Naš jedinstven pristup razumevanju problema održavanja odeće predstavljen je kroz program 3 koraka nauke o tkaninama, kompanije P&G; čistiti, zaštititi i poboljšati garderobu tokom procesa pranja, omogućavajući ljudima da vode računa o svojoj odeći i oslobode njenu lepotu“.
Zasebni brendovi Fabric Care portfolio kompanije P&G dokazuju da je sredstvo za pranje veša više od odstranjivača mrlja. Lenor, vodeći proizvod za negu odeće kompanije P&G, sadrži novu formulu i neverovatnu Fibre Science tehnologiju koja zaista štiti vlakna od oštećenja, produžavajući „svež izgled i osećaj“ vaše garderobe.“

Povezana vest:  Novembarska Moda za poneti 7, 8. i 9. novembra u Kc Gradu

O programu P&G Future Fabrics

Prepoznajući ključnu tačku povezanosti i evolucije inovativnih tkanina i dizajna, na kojoj ove strane izazivaju način na koji ljudi održavaju svoju odeću, P&G Future Fabrics predstavlja seriju inicijativa i saradnji između vodećih imena modne industrije i industrije tkanina. Oni zajedno pomažu da P&G Fabric Care stvori inovativna naučna rešenja. Novonastala tehnologija vodećeg P&G brenda Lenor obezebeđuje dizajnerima, proizvođačima i ljubiteljima mode proizvode koji oslobađaju lepotu njihove odeće sada i u budućnosti.

Povezana vest:  Qatar Airways vas poziva na „3D PUTOVANJE" u Beogradu