vidojkovic promocijaU vidu intervjua uživo Beogađanima predstavljena knjiga „Urednik“

Novi roman „Urednik“ nestašnog momka srpske književne scene Marka Vidojkovića predstavljen je u utorak 11. marta u Delfi Caféu, u SKC-u.
Pred mnogobrojnom beogradskom publikom promocija urnebesne knjige održana je na nesvakidašnji način – u vidu intervjua uživo između autora Marka Vidojkovića i novinara CINS-a i bivšeg urednika magazina „Playboy“ Perice Gunjića.
Ovo je knjiga o nerazumnom trošenju para na nerazumne stvari i nerazumne ljude. U ovoj priči mogu se naći koreni svetske ekonomske krize, pošto je ceo svet ekonomski funkcionisao na sličan način.
Prenosimo delove dijaloga ova dva učesnika.

Gunjić: – Šta misliš da publiku privlači u tvojim knjigama, da li možda zato što si žanrovski dosledan?

Vidojković: – Mislim da ih privlači to što, čitajući moje knjige, budući da su napisane prilično uverljivo i s velikom dozom dinamike, mogu da prožive jedan nov život, onoliko koliko traje čitanje knjige. Tome knjige i služe, da nekoga dobro provozaš, a nekad čak neće ni primetiti šta si mu sve ubacio u glavu i u dušu dok se on smejao forama u tvojim knjigama.

Povezana vest:  Ðuro nastavlja osvajanje Amerike

Gunjić: – Tvoj novi alter ego Marko Kraljević iz romana Urednik je vazal, da li si se i ti tako osećao radeći za inostrane investitore u Maksimu i Plejboju?

Vidojković: – Svako ko radi za nekakvog gazdu nekakav je vazal. Slatko li je bilo u Plejboju vazal biti, ali Marko Kraljević je jedna budaletina, to svi dobro znamo i njegovo ime ovom junaku i u ovom vremenu bez heroja tako lepo leži. Kad se uzme i to kakvu podsvesnu reakciju kod čitaoca izaziva to ime i prezime, eto lakog načina da se broj duhovitih mesta u knjizi poveća.

Povezana vest:  Klasik ekonomske literature - "Svet u depresiji od 1929. do 1939. godine" u prodaji od 15. novembra

Gunjić: – Knjiga govori i o tome kako su se u neglamuroznoj tranzicionoj Srbiji stvarali glamurozni časopisi. Šta ovim romanom želiš da poručiš?

Vidojković: – Pravili smo naslovnu stranicu knjige tako da oponaša naslovnu stranicu časopisa koji uređuje glavni junak, a koja kod manje-više svih časopisa za muškarce ima identičan koncept. Na naslovnici smo iskoristili svaki trik iz struke urednika časopisa kako bismo navabili kupca. Nije ništa novo da je knjiga koju sam napisao inspirisana istinitim događajima.

Gunjić: – Da li su u knjizi opisani i neki autobiografski trenuci?

Povezana vest:  Saradnja Narodnog pozorišta i Novog teatra iz Budimpešte

Vidojković: – Jesu. Međutim, dok se trenuci iz Las Vegasa uglavnom poklapaju sa onim što se meni tamo izdešavalo, ono što se Marku Kraljeviću dešavalo u Beogradu iskorišćeno je da od toga skuvam najukusniji književni paprikaš za čitaoca. Dakle, nemojte uzimati sve zdravo za gotovo, već se prepustite knjizi, a ona će vas odvesti ne do mojih, nego do vaših velikih istina.

-Čitaoci ove knjige dobiće ono što od mene uvek i dobiju, brzu i bezobraznu vožnju, posle koje će delom biti srećni, delom tužni, a većinom će me pitati kad će sledeća knjiga – istakao je Vidojković na kraju zvaničnog dela promocije.
Nakog zanimljivog intervjua između ova dva novinara, autor Marko Vidojković potpisivao je knjige svojim obožavaocima.